dla Marii

1. Data: 2005-02-03 11:40:07

Temat: dla Marii
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, urodzin i tłustego czwartku ! :)))
Równie wielkiej pociechy z dzieci zielonych jak i i rodzonych, więcej
szczęścia niż pecha i stu lat w zdrowiu

życzy Kuleczka

2. Data: 2005-02-03 12:00:43

Temat: Re: dla Marii
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, urodzin i tłustego czwartku !
:)))
> Równie wielkiej pociechy z dzieci zielonych jak i i rodzonych, więcej
> szczęścia niż pecha i stu lat w zdrowiu

Pięknie dziękuję Kuleczko :-))

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2005-02-03 12:15:30

Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)))
> Równie wielkiej pociechy z dzieci zielonych jak i i rodzonych, więcej

Przyjmij Mario i ode mnie życzenia pomyslności, szczęścia i usmiechu. Niech
kazdy następny dzień bedzie piekniejszy od poprzedniego.
Pozdrawiam, Monika

4. Data: 2005-02-03 12:24:40

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie życzenia - i te na grupie i te,
które trafiły na mój prywatny adres :-)).

A teraz uciekam.
Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-02-03 14:19:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:
> [...]
> Równie wielkiej pociechy z dzieci zielonych jak i i rodzonych, więcej

Dołączam sie do życzeń. Pięknego ogrodu i nowych odmian storczyków w
kolekcji.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2005-02-03 14:25:16

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl>
> Dołączam sie do życzeń. Pięknego ogrodu i nowych odmian storczyków w
> kolekcji.
> Pozdrawiam
> Bea

To i ja się dołączę, jak zwykle spóźnione bo dyżurny nie był łaskaw
włączyć:
http://kalendarz.pwn.pl/dzien.php?y=2005&m=2&d=2
--
Pozdrawiam, Jerzy

7. Data: 2005-02-03 14:41:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> To i ja się dołączę, jak zwykle spóźnione bo dyżurny nie był łaskaw
> włączyć:
> http://kalendarz.pwn.pl/dzien.php?y=2005&m=2&d=2

Ja tez sie dolaczam. Pomyslenego siania, sadzenia, przesadzania, rozsadzania,
ukorzeniania...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-02-03 15:02:03

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez sie dolaczam. Pomyslenego siania, sadzenia, przesadzania,
> rozsadzania,
> ukorzeniania...

Dołączam się życząc jeszcze bardziej ciekawych roślin
Jurek

9. Data: 2005-02-03 16:11:12

Temat: Odp: dla Marii
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez sie dolaczam. Pomyslenego siania, sadzenia, przesadzania,
rozsadzania,
> ukorzeniania...

Też się spóźniłam ale się dołączam - udanego "storczykowania" :):):)
Pozdrav.Rene

Uprawa sadzonek przy sztucznym swietle - Ile swiatla?
Kliwia
Sciolkowanie gleby. Pielegnacja trawnikow
Ostatnie obrazki tej zimy?
frakcja wshcodnia...