dla Sani

1. Data: 2003-08-08 13:46:31

Temat: dla Sani
Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli znasz angielski to jest to chyba odpowiedź na Twoje pytania dotyczące
punktów i pieniędzy na meilaodiy
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=500
&id=11225
a moze się mylę.W ten upał i brak znajomości angielskiego-wszystko
możliwe.Pozdrawiam serdecznie. Ada

1. Data: 2003-08-08 14:40:32

Temat: Re: dla Sani
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
&id=11225
> a moze się mylę.W ten upał i brak znajomości angielskiego-wszystko

dzięki serdecznie:-)
Angielskiego nie znam, ale słownik onetu się przyda
przestudiuje, może coś pojmę:-)
Już nie zawracam głowy, chińszczyzna mnie ostatnio nęci, ale i też denerwuje
No cóż, mam chyba zbyt wielkie wymagania
Dzięki Ada
Pozdrawiam
SaNi

1. Data: 2003-08-08 14:58:26

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sani <s...@w...pl> napisał(a):

Sani!

Znam angielski, i co z tego... Ktos kiedys podawal taki link, wtedy to
przeczytalam, i NIC nie zrozumialam. Nie zrozumial tego takze (poproszony o
pomoc-bo ja zwatpilam w moje umiejetnosci) moj maz (native speaker). Zycze
powodzenia... ale nie zalam sie jesli nic z tego nie pojmiesz, nie jest to
kwestia znajomosci lub nie jezyka (bo ten chinsko-angielski jest dziwaczny
mowiac lagodnie) tylko znajomosci ...no wlasnie czego?

Chinskiego sposobu robienia interesow moim skromnym zdaniem.

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2003-08-08 15:04:03

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu
Właśnie próbowałam tę chińszczyznę tłumaczyć, robiłam i nic... :-(
wiem, że to dziwne, ale staram się to rozgryźć , ale wiem , że nim to zrobię
Chinki wymyślą nowe zasady :-)
No cóż, mam czas i się bawię, na razie nie mam dostawy materiału, utknełam
na kartce dla kolegi na ślub, zabrakło mi koloru :-)
a tak ogólnie to zgłebiam frywolitki, ale do tego i języki obce :-)
Pozdrawiam
SaNi

WROCŁAW
[xxx]-aniołki