dla tych co się nudzą...fotka.

1. Data: 2001-09-04 17:56:55

Temat: Re: dla tych co si? nudz?...fotka.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Sep 2001 17:58:39 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> Uwaga! mam niez?y obrazek (z przepisem). Je?eli ktokolwiek ma
>ochot? obejrze? propozycj? (z pewnej strony) na kurczaka, to
>zapraszam serdecznie.
>
>strona ma adres:
>http://www.javabit.com/
>
>wchodzimy a nast?pnie np. klikamy na przepis "Honey Chicken
>Sambal" i podziwiamy...
>
>AgataW.

no ktos sie wyraznie z kurczakiem rozprawil....czy policja juz
byla?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-04 17:58:39

Temat: dla tych co się nudzą...fotka.
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga! mam niezły obrazek (z przepisem). Jeżeli ktokolwiek ma
ochotę obejrzeć propozycję (z pewnej strony) na kurczaka, to
zapraszam serdecznie.

strona ma adres:
http://www.javabit.com/

wchodzimy a następnie np. klikamy na przepis "Honey Chicken
Sambal" i podziwiamy...

AgataW.

1. Data: 2001-09-05 06:55:14

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
>no ktos sie wyraznie z kurczakiem rozprawil....czy policja juz
>byla?

Wiedziałam wiedziałam ! ...że Kryśka się na to złapie i nie
przejdzie obok bez drgnięcia powiek...(nawet myślałam żeby posta
Ci zadedykować w szczególności).

..najlepsze jest to, że to zdjęcie przygotowanej kompozycji.
Widać wyraźnie ślady ryżu i zielonych dodatków. Prześwituje też
chyba jakiś wzór z talerza ale to on dodaje całości jeszcze
więcej smaku (wygląda jak cerata na stole a na to owo danie).

Mocne...
Pozdrowienia

AgataW.

1. Data: 2001-09-05 08:56:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Sep 2001 06:55:14 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>Wiedzia?am wiedzia?am ! ...?e Kry?ka si? na to z?apie i nie
>przejdzie obok bez drgni?cia powiek...(nawet my?la?am ?eby posta
>Ci zadedykowa? w szczególno?ci).
>
>..najlepsze jest to, ?e to zdj?cie przygotowanej kompozycji.
>Wida? wyra?nie ?lady ry?u i zielonych dodatków. Prze?wituje te?
>chyba jaki? wzór z talerza ale to on dodaje ca?o?ci jeszcze
>wi?cej smaku (wygl?da jak cerata na stole a na to owo danie).
>
>Mocne...
>Pozdrowienia
>
>AgataW.

wiesz co, ja tez myslalam, ze to cerata i troche mi za pstrokato
wygladalo...

K.

P.S. Czy zbrodniarza juz ujeto? Zjadl ryz, ukatrupil (to nie
sambal, to mokra robota) zwierzatko i dal noge.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-05 09:12:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba jakiś wzór z talerza ale to on dodaje całości jeszcze
> więcej smaku (wygląda jak cerata na stole a na to owo danie).
Niestety, ja musiałem wklepać aby to zobaczyć. Ale "fajne".
Pozdrowienia Jerzy

ukradli mi kompa, sorry za brak odpowiedzi?
RE: nikt mnie nie lubi...
RE: nikt mnie nie lubi...
BABAGANOZ - cd. arabszczyzny
Ozdabianie potraw