Re: dlaczego?

1. Data: 2000-01-04 00:16:22

Temat: Re: dlaczego?
Od: DysoN <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> cio wam sie stalo..?
> nie piszecie...
> tak jakos cicho...

Ta grupa to nie pl.soc.seks gdzie grupa lamerow pisze jednozdaniowe
posty tylko po to by bylo ich wiecej niz na pl.rec.kuchnia czy jakies
innej grupie. Posty w stylu "niech sie odezwie ten co jeszcze nie spi"
albo "ludzie jestescie czy nie ?" sa tam na porzadku dziennym tak samo
jak na grupie o pilce noznej wyzwiska pod adresem kibicow i druzyn. Ja
sie bardzo ciesze z tego powodu ze ta grupa nie jest zasmiecana takim
spamem a ludzie piszu przewaznie o dosc konkretnych sprawach. Ale moze
nie o to Ci chodzilo ;)
--
_____________
<#*> DysoN <*#> k...@p...gliwice.pl

1. Data: 2000-01-04 10:26:33

Od: Dorotka <d...@b...jagiellonia.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie przyszlo Ci do glowy, ze ona wlasnie zatesknila za czyms nowym,
madrym. Moze niekoniecznie chodzilo o seks-grupy.

1. Data: 2000-01-04 13:48:09

Od: DysoN <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorotka wrote:

> A nie przyszlo Ci do glowy, ze ona wlasnie zatesknila za czyms nowym,
> madrym. Moze niekoniecznie chodzilo o seks-grupy.

Prosze przeczytaj jeszcze raz moj post bo albo go nie zrozumialas albo
ja ni w zab nie potrafie zrozumiec jak sie to odnosi do mojego postu.

_____________

1. Data: 2000-01-07 19:53:35

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DysoN" <k...@p...gliwice.pl> wrote in message
> [...]
> sie bardzo ciesze z tego powodu ze ta grupa nie jest zasmiecana takim
> spamem a ludzie piszu przewaznie o dosc konkretnych sprawach. Ale moze

przykro, z eniektorzy faceci wszystko sprowadzaja
do parteru

mała

1. Data: 2000-01-08 12:38:08

Od: DysoN <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> przykro, z eniektorzy faceci wszystko sprowadzaja
> do parteru

Zawsze wychodzilem z zalozenia ze jesli ktos ma cokolwiek sensownego do
powiedzenia i trafil na odpowiednia grupe dyskusyjna to moze nawijac do
woli i ile tylko muze wystukac w klawiature . Pisanie postow
niezwiazanych kompletnie z przeznaczeniem grupy jest dla mnie spamem.

a zamiast pisac "tak jakos cicho... piszcie" lepiej samemu poddac
dyskusji jakis problem czy zagadnienie. To nie IRC .

Pozdrawiam.

--
<#*> DysoN <*#> k...@p...gliwice.pl
\\__/^^^^^\__// ICQ UIN 31267896
//_/ _/^\_ \_\\ "Oh my God! They killed Kenny ! You bastards!"

Re: Fin de siecle (za rok)...
Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?
Re: Fin de siecle (za rok)...
Re: Fin de siecle (za rok)...