dlaczego aż tyle nieba?

71. Data: 2007-03-24 12:21:37

Temat: Re: dlaczego aż tyle nieba?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu327j$jir$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ależ, Blu z Gać, też nie jest nic temu winien.
> http://www.merlin.risp.pl/bluzgacz/
> Pracuje dla ludzkości.:-))

Ów BluZgaczyk z usenetu bynajmniej nie jest tożsamy z autorem owej
stronki...
To adept...i to młodziutki...ot taki "efekt" "pracy dla ludzkości" owego
"serwisu" ;)

72. Data: 2007-03-24 12:33:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> Ależ, Blu z Gać, też nie jest nic temu winien.

Ten, na pewno nie, bo nie jest myślącą istotą ;D
Spróbowałem, jak to działa. Poświęciłem na to trochę czasu wybierając
poszczególne opcje w dziewięciu lngwistycznych zależnościach i
zaciekawiony, co z tego wyniknie kliknąłem na "dojebaj" i wyszło...
"twój stary to prawiczek!" Rotfl!

michał

73. Data: 2007-03-24 14:11:39

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronki...
> To adept...i to młodziutki...ot taki "efekt" "pracy dla ludzkości" owego

A ja myślałem, że jest z ich wywiadu. Zbiera nowe formy bluzgów,
podkłada się nieświadomcom, przygotowując magisterkę.
Już mi się go żal zrobiło :-))
Wiem, ile to cierpienia, wyrzeczeń, nieprzespanych nocy, etc.
Dla parędziesięciu stron maszynopisu zabindowanych, na
zwykłej starej bindownicy, w dwóch kawałkach folii.

Ty jednak twierdzisz, iż jest to samodzielny człowiek.
Pierwiosnek nowego milenium, ziarno mądrości ludzkiej.
Cud stworzenia. Duma i podpora rodziny. Istota ze wszech
miar zasługująca na uwielbienie i aplauz. Dysponując wolną
wolą wypowiedzi, przynosząca nam czar swojego jestestwa.
Będę więc pod wrażeniem.

ett
:-)

74. Data: 2007-03-24 14:31:21

Temat: Re: dlaczego aż tyle...?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu3bfb$d1n$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja myślałem, że jest z ich wywiadu. Zbiera nowe formy bluzgów,
> podkłada się nieświadomcom, przygotowując magisterkę.
> Już mi się go żal zrobiło :-))
[...]
> [...]
> miar zasługująca na uwielbienie i aplauz. Dysponując wolną
> wolą wypowiedzi, przynosząca nam czar swojego jestestwa.

...skoro to cię kręci... ;D

75. Data: 2007-03-24 18:05:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Ale ostrożnie! Patrz, czy nie wybulwiony.

najwyżej bryźnie jak sie otworzy

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

76. Data: 2007-03-24 18:55:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eu3pgq$r3q$...@n...news.tpi.pl...

> najwyżej bryźnie jak sie otworzy

trzeba mieć refleks i...
uskoczyć...? ;)

77. Data: 2007-03-24 23:36:03

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 15:11, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> A ja myślałem, że jest z ich wywiadu. Zbiera nowe formy bluzgów,
> podkłada się nieświadomcom, przygotowując magisterkę.

Nieświadomcy - piękne słowo ci się wymyśliło ;)

> [...]
> miar zasługująca na uwielbienie i aplauz. Dysponując wolną
> wolą wypowiedzi, przynosząca nam czar swojego jestestwa.

Ja już jestem.

> ett
> :-)

Hanka
;)

78. Data: 2007-03-25 00:41:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@d...googleg
roups.com...
> [...]

> podkłada się nieświadomcom, przygotowując magisterkę.

Nieświadomcy - piękne słowo ci się wymyśliło ;)

Ja już jestem.

===
"pod wrażeniem być"..."wrażenie"..."wrazić"...
-noc to i skojarzenia inne..."piękne" jakoś tak...bezwstydnie! ;P

79. Data: 2007-03-25 08:02:48

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za udział w powyższym wątku - pozwolił mi on
spojrzeć na pewne tematy pod kątem zupełnie innym, niż zdarzało mi się
to czynić dotychczas.

Z uśmiechem pozwolę sobie potraktować sugeracje o spisku
antyniebieskim.

Z szacunkiem zaś - przyjmuję Wasze konkretne zdania i opinie.

Dzięki.

Hanka
:)

80. Data: 2007-03-25 08:30:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Dzięki.

A ja przeczytałem "Dębski" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Krew z krwi naszej... ;)
Re: Być razem
Być razem
Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Z cyklu "Znaki czasu", czyli w europejsko-marokańskim kręgu kulturowym