dlaczego aż tyle nieba?

1. Data: 2007-03-23 07:12:55

Temat: dlaczego aż tyle nieba?
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym otwieram dyskusję na temat:" Dlaczego to robi?"
I nie chodzi mi tu wyłącznie o błękity niebieskie zalegające ostatnio
sto tysięcy wątków, ale ogólnie. Co, Waszym zdaniem, kieruje ludźmi,
którzy chcą być zawsze i wszędzie, mnożąc się jak króliki (to akurat
tutaj proste - wystarczy ponaciskać kilka klawiszy, a rzecz dzieje się
sama ;) - nadmiar wolnego czasu? chęć bycia zauważonym? niedosyt
akceptacji w realu? ten wszechobecny okrzyk: ja!-ja!-ja! - co on
oznacza?
Uprzejmie proszę o pomoc w zrozumieniu wyżej wymienionego zjawiska.
Absolutnie z poważaniem.

2. Data: 2007-03-23 07:20:47

Temat: Re: dlaczego aż tyle nieba?
Od: tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> [...]
> oznacza?
> Uprzejmie proszę o pomoc w zrozumieniu wyżej wymienionego zjawiska.

Jeśli o mnie chodzi to nie specjalnie zrozumiałem o co Ci chodzi.

Tomekk

3. Data: 2007-03-23 07:24:19

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tomekk" <"kooll[spam]<"kooll[spam]"@wp.pl>

[...]
> Jeśli o mnie chodzi to nie specjalnie zrozumiałem o co Ci chodzi.

Z angielskiego jedynka! :)

P.

4. Data: 2007-03-23 07:31:56

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:
> Niniejszym otwieram dyskusję na temat:" Dlaczego to robi?"

Zgaduje, ze prozaicznie z nudow.
Moze liczy tez, ze jakas laske poderwie w ten sposob?
--
assembler

5. Data: 2007-03-23 07:33:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 08:24, "PN" <s...@l...po> wrote:

> Z angielskiego jedynka! :)

;)))

6. Data: 2007-03-23 07:35:56

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 08:20, tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl> wrote:

> Jeśli o mnie chodzi to nie specjalnie zrozumiałem o co Ci chodzi.

Polskie nazewnictwo - niebo - błękity niebieskie - wprowadziłam po to,
aby nie urazić, broń Boże, najnowszego przykładu tego, o co pytam, a
przykład ów ma na imię Niebo, tyle, że po angielsku.

Już?

Hanka
;)

7. Data: 2007-03-23 08:01:34

Od: tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> aby nie urazić, broń Boże, najnowszego przykładu tego, o co pytam, a
> przykład ów ma na imię Niebo, tyle, że po angielsku.

Touche :) Ciężko, ale "zatrybiłem". Rzeczywiście roztacza się na cały
widnokrąg :) .......

Może ma taką pracę.....

Tomekk

8. Data: 2007-03-23 09:10:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

Moze taki okres w zyciu, przejsciowy, "transformacji", destabilizacji,
gdzie trzeba siebie wykrzyczec.
Duch

9. Data: 2007-03-23 10:07:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Uprzejmie proszę o pomoc w zrozumieniu wyżej wymienionego zjawiska.
> Absolutnie z poważaniem.

Temat jest tak stary jak niusy :-))
Może by to, do jakiegoś FQ wsadzić?

Jeśli chcesz zrozumieć, musisz się przelecieć po wszystkich aspektach.
Inaczej będzie Ci się tylko "wydawać", że rozumiesz.

Czyli popełnisz błąd "na starcie".

Nawet jeśli wykluczysz wszystko, a pozostanie jakaś jedyna odpowiedź,
np: "bo się nudzi". Którą tu losowo, ktoś może wygenerować całkowicie
bezmyślnie. To i tak będzie ona dotyczyć jakiegoś okresu, np: "dziś",
a nie całokształtu działania na przestrzeni lat.
Jeśli więc nie chcesz podjąć działań dogłębnie wyjaśniających, lub poprosić
o szczerą odpowiedź samego zainteresowanego, to tylko generujesz ruch
śmieciowo-towarzyski. Co sprowadzi się do zestawu podstawowych
odpowiedzi - troll - głupek - bezrobotny - boot - i etc.
A przecież może być uwiązanym do łóżka kolesiem, dla którego jest to
jedyne okno na świat i na społeczeństwo.
A to tylko jedna z wersji.

ett

10. Data: 2007-03-23 10:20:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googleg
roups.com...
[...]

Absolutnie będę czytał analizy w w. wym. temacie z niesłabnącym
zainteresowaniem... ;)

Krew z krwi naszej... ;)
Re: Być razem
Być razem
Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Z cyklu "Znaki czasu", czyli w europejsko-marokańskim kręgu kulturowym