dlaczego czlowiek...

1. Data: 2003-04-10 22:15:24

Temat: dlaczego czlowiek...
Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... poszukuje wyjasnien?
przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

pozdrawiam.
--
Marsel

1. Data: 2003-04-10 22:17:43

Temat: Re: dlaczego czlowiek...
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ... poszukuje wyjasnien?
> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

bo sam jest skomplikowany i nie chce czuć się odosobniony we wszechświecie
:)
poza tym.. tak jest ciekawiej ;)

/dziewczynka

1. Data: 2003-04-10 22:42:47

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości

> bo sam jest skomplikowany i nie chce czuć się odosobniony we wszechświecie
> :)
> poza tym.. tak jest ciekawiej ;)

Ciekawe kiedy nam się znudzi to skomplikowanie?
Wówczas pewnie zwrócimy uwagę na ludzką prostotę :)

> /dziewczynka

/chłopczyk

1. Data: 2003-04-10 22:52:56

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl>
> ... poszukuje wyjasnien?
> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

właśnie po to

człowiek lubi komplikować, gdyż to go dowartościowuje

p.

1. Data: 2003-04-10 22:53:58

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kalessin"
> Ciekawe kiedy nam się znudzi to skomplikowanie?
> Wówczas pewnie zwrócimy uwagę na ludzką prostotę :)

zwykła przemienność epok... "sinusoida" /patrz watek: romantyzm;)/

a swoją drogą.. czy prostota nie jest skomplikowana?

/zmęczona dziewczynka

1. Data: 2003-04-10 22:55:59

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał:

> .... poszukuje wyjasnien?
> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

Bo potrzebuje - patrz:
- doswiadczenia z zamknieciem ludzi w dzwiekoszczelnych pomieszczeniach
bez kontaktu ze swiatem
- cwiczenie z woskowa maska na twarzy i lezeniem w wodzie o temperaturze
"neutralnej" opisane chyba w "Tescie Pilota Pirxa" Lema.

Flyer

1. Data: 2003-04-10 23:20:38

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a swoją drogą.. czy prostota nie jest skomplikowana?

na pewno nie powinna taką być, ale prosto można ją skomplikować, tak by
prosta prostota nie była już taka prosta, a jedynie prosta w swojej
nazwie...ech Dobrej nocy

> /zmęczona dziewczynka

/Śpiący chłopczyk ;)

1. Data: 2003-04-11 00:59:05

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:MPG.19000b5d54eea8d198989b@news.onet.pl>
Marsel napisał(a):

> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

Wszystko, czyli co ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

"Zamierzam kupic piec opalany drzewem w formie kominka"[macho]

1. Data: 2003-04-11 01:59:14

Od: India <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel zainteresowal mnie tymi slowami:

> ... poszukuje wyjasnien?
> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

No nie.
Chociaz spogladajac na sposob sformulowania Twojego postu, mysle, ze
rozumiem, czemu doszedles do takiego wniosku.
Jesli zadajesz zle pytania, to dostajesz niesatysfakcjonujace
odpowiedzi. Jesli niewystarczajaco precyzyjnie zdefiniujesz problem,
to nie znajdziesz rozwiazania.
Moze chciales zaakcentowac pewien paradoks. Ale to nie jest ani takie
swieze, ani takie oczywiste. A na pewno Twoja teza raczej ogolnikowa
niz ogolna.

--
India

1. Data: 2003-04-11 06:09:56

Od: "baciu" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ... poszukuje wyjasnien?
> przeciez w ten sposob wszystko sie komplikuje, no nie?

Człowiek zarządza, chce czuć włądzę.
Już od dziecka jest ten sam ból by panować nad sytuacją, by
czuć się w niej bezpiecznie
a jeśli się nie wyjaśnia to powstaje strach przed tym że sytuacja cię
przerośnie, a człowiek potrzebuje możliwości jej kontroli.
Człowiek nic nie wiem tylko racjonalizuje... chociaż jego
analiza prowadzi do określonych czynności i skutecznej
kontroli różnych procesów... jakby nie patrzeć ;)

> pozdrawiam.
> --
> Marsel

fascynujący ludzie
Potrzebuje pomocy
Mam do Was pytanie (2w1)
byleby przeżyć do smierci....
jeżozwierze i inni fachowcy... o usenetowych liderach :)