dlaczego nikt minie.. ???

1. Data: 2005-06-08 19:24:19

Temat: dlaczego nikt minie.. ???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nikt mnie nie ostrzegł, że naparstnica sieje się niczym
dziewanna???
Chyba sobie narobiłem. Wszędzie jej pełno.
Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty wyłącznie
naparstnicami i dziewannami. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2005-06-08 19:49:05

Temat: Re: dlaczego nikt minie.. ???
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty wyłącznie
> naparstnicami i dziewannami. :-(

a co na to winorośla?

pozdr
Ania

3. Data: 2005-06-08 19:51:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote:

> Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty
> wyłącznie naparstnicami

Chcesz jeszcze kilka?

G.
--
Znany żeglarz polski, Jan z Kolna,
Był kochankiem prezydenta Lincolna.

4. Data: 2005-06-08 20:02:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty wyłącznie
> naparstnicami i dziewannami. :-(
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Podeślę Ci wielosiła błękitnego do kolekcji ;-)
U mnie rośnie nawet w szczelinach betonowej ścieżki :-D

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-06-08 20:02:24

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> Chyba sobie narobiłem. Wszędzie jej pełno.
> Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty wyłącznie

Obcinaj po przekwitnięciu kwiatostany.
W moim cienistym zakątku masowo się sieje nie
tylko naparstnica, ale też orlik, fiołki i parzydło leśne,
a nawet kopytnik.
I pomysleć, że większość tych roslin jest pod ochroną.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2005-06-08 20:10:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08 Jun 2005 21:51:07 +0200, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Chcesz jeszcze kilka?

O właśnie, ktoś miał białe obiecane i się nie upomniał:(

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2005-06-08 20:23:34

Temat: Re: dlaczego nikt mnie.. ???
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba sobie narobiłem. Wszędzie jej pełno.
> Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę miał ogród zarośnięty wyłącznie

Zaraz zaraz - przyniosłeś je sobie przecież z miedzy i nie skojarzyłeś, że się
zasiewają? :D
Poza tym one mają duże liście i nawet w stadium siewek łatwo się je wyrywa, a
taki fiołek rogaty to dopiero jest płodna roślinka!

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-06-08 20:34:59

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym one mają duże liście i nawet w stadium siewek łatwo się je wyrywa, a
> taki fiołek rogaty to dopiero jest płodna roślinka!

A jednoroczna ambrozja meksykańska, horror :))
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-06-08 20:51:18

Temat: Odp: dlaczego nikt mnie.. ???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

> Zaraz zaraz - przyniosłeś je sobie przecież z miedzy i nie skojarzyłeś, że
się
> zasiewają? :D

Z jakiej miedzy? Naparstnice wysiałem sobie dwa lata temu z paczuszki
zakupionej w sklepie. A potem to one już same.

> Poza tym one mają duże liście i nawet w stadium siewek łatwo się je
wyrywa, a
> taki fiołek rogaty to dopiero jest płodna roślinka!

Fiołek? Nie wiem czy rogaty, bo taki przyniesiony z przyleśnego rowu,
zaczyna u mnie robić za roślinę okrywową. Rozłazi się wszędzie. Niemal jak
poziomki.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2005-06-08 20:52:34

Temat: Odp: dlaczego nikt minie.. ???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d87icb$kr3$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> a co na to winorośla?

Winorośla są ponad to! One są wyżej :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Róża - krzew nie kwitnie
Irysy klaczowe - gdzie