dlaczego nikt minie.. ???

11. Data: 2005-06-08 20:53:54

Temat: Odp: dlaczego nikt minie.. ???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1s8x2aavi5sly$.y4w3z54ikmk2$....@4...net.
..
> Dnia 08 Jun 2005 21:51:07 +0200, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):
>

> O właśnie, ktoś miał białe obiecane i się nie upomniał:(

Ty to jakoś odróżniasz po liściach???
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2005-06-08 20:58:07

Temat: Re: Odp: dlaczego nikt minie.. ???
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2005 22:53:54 +0200, Janusz Czapski napisał(a):

> Ty to jakoś odróżniasz po liściach???

Oczywiście, i nie tylko po liściach:)

Pozdrawiam
Marta i miliony naparstnic:D

13. Data: 2005-06-08 20:59:36

Temat: Re: dlaczego nikt mnie.. ???
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Jun 2005 22:34:59 +0200, Zielka napisał(a):

> A jednoroczna ambrozja meksykańska, horror :))

A tak się pięknie nazywa:(

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2005-06-09 06:06:37

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Fiołek? Nie wiem czy rogaty, bo taki przyniesiony z przyleśnego rowu,
> zaczyna u mnie robić za roślinę okrywową. Rozłazi się wszędzie. Niemal jak
> poziomki.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jakie masz poziomki leśne czy sadzonki sklepowe. Które są lepsze, bo
posadziłem oba rodzaje. Nie wiem czy leśne się przyjmą bo więdły w oczach po
posadzeniu, ale w tym tygodniu jest w miarę chłodno i deszczowo, więc chyba
się przyjmą?

15. Data: 2005-06-09 09:55:15

Temat: Odp: dlaczego nikt mnie.. ???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomkar <tomkar[wywal to]@interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d88mjg$2e$...@n...news.tpi.pl...

> Jakie masz poziomki leśne czy sadzonki sklepowe.

I takie i takie.

> Które są lepsze, bo > posadziłem oba rodzaje.

Oczywiście, że leśne!!!! :-))) Tylko te mają poziomkowy smak i zapach. :-)

> Nie wiem czy leśne się przyjmą bo więdły w oczach po > posadzeniu, ale w
tym tygodniu jest w miarę chłodno i deszczowo, więc chyba > się przyjmą?

Spokojnie. Przyjmą się. I nawet jak zechcesz to się ich nie pozbędziesz
Pozdrawiam :-)
Janusz

Róża - krzew nie kwitnie
Irysy klaczowe - gdzie