dlaczego tylko sok jablkowy mozna pic przed narkoza?

1. Data: 2005-12-31 18:24:29

Temat: dlaczego tylko sok jablkowy mozna pic przed narkoza?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam cos takiego w necie

picie: 6 godzin przed planowaną godziną operacji można wypić 1 lub 2
szklanki jednego z wymienionych płynów - woda niegazowana, herbata (może być
słodka), sok jabłkowy (nie inny).:

zainteresowal mnie ten sok - dlaczego tylko taki?

2. Data: 2005-12-31 19:17:30

Od: "Yusek" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sok sokowi nierowny - proste :)

3. Data: 2005-12-31 19:18:27

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sok sokowi nierowny - proste :)

ha, ale wiesz, jako laik mysle i nic nie moge wymyslic. myslalam o kolorze,
ale sa inne jasne soki:) wiesz nie wiem:)

4. Data: 2005-12-31 19:28:27

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> być słodka), sok jabłkowy (nie inny).:
>
> zainteresowal mnie ten sok - dlaczego tylko taki?

A co mają wspólnego herbata, woda i sok jabłkowy w zwiazku z operacja? Albo
inaczej czego te plyny nie zawieraja w porownaniu do innych?
To nie jest pytanie ironiczne tylko do przemyslenia.

Skarpetki na uszy, czapki na dłonie,
rękawiczki na stopy.
Trzymajcie sie ciepło.

c...@w...pl

5. Data: 2005-12-31 19:32:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co mają wspólnego herbata, woda i sok jabłkowy w zwiazku z operacja?
> Albo inaczej czego te plyny nie zawieraja w porownaniu do innych?
> To nie jest pytanie ironiczne tylko do przemyslenia.

moze dla ciebie to proste, ale ja nie wiem:) kawa ma kofeine, ale moze byc
bezkofeinowa. czym sie rozni sok pomidorowy od jablkowego, oprocz glownego
wsadu i koloru? nie wiem i chyba z ta niewiedza pozostane, jak widac po
odpowiedziach tych, co wiedza...

6. Data: 2005-12-31 21:26:57

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wsadu i koloru? nie wiem i chyba z ta niewiedza pozostane, jak widac po
Ja tez nie wiem.
To byly pytania podpowiedzi. Mialam nadzieje ze cos zaswita po nich.
Gdybym wiedziala podalabym odpowiedz.
Co do tej kawy to herbata zawiera teine (o ile dobrzepamietam nazwe) ktora
tez dziala pobudzajaco, wiec chyba nie o to chodzi.
Mam nadzieje ze ktos cos wymysli.
Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

7. Data: 2005-12-31 23:32:56

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> znalazlam cos takiego w necie

Wszystkie te napoje, ktore wymienilas, w ciagu 2 godzin sa trawione i nie
wpływaja na narkoze. . Poza tym rzecz dotyczy nie tylko soku jabłkowego, ale
jakiekolwiek soku klarownego - czyli pozbawionego miąższu - co moze
powodowac, ze w rzeczywistosci sprowadza sie to wlasnie do soku jabłkowego.
Jesli jestes "czytata" w angielskim to wpisz w google juice before
anaesthesia lub pre-operative gastric guidelines

HaNkA

Chirurgiczne usunięcie ósemki.
Isotretinoinum a piwo ;)
Softlens 66 Toric
KŁAMSTWA MEDIÓW / PREZESA NFZ / MINISTRÓW
Gripovita dla karmiącej matki?