długie, ale proszę o radę.

1. Data: 2004-10-26 12:59:49

Temat: długie, ale proszę o radę.
Od: "Kasia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie dotyczące min. tabletek antykoncepcyjnych. Czytałam archiwum
oczywiście, sporo się dowiedziałam.
Ale chodzi mi o jedną rzecz. Mam 20 lat i chodzę do prywatnej pani ginekolog
(w zasadzie byłam dopiero 2 razy), bo uznałam, że potraktuje mnie poważniej
niż w zwykłej przychodni, no i oczywiście wolałam żeby nikt nie wiedział, że
chodzę do gin. a w przychodni publicznej jest różnie.

No i ta pani ginekolog, za pierwszym razem gdy do niej poszłam zbadała mnie,
wykryła jakąś tam drożdzycę, przypisała leki, zapisała ile mam lat, czy mam
męża (nie mam). Po 7 dniach na wizycie kontrolnej, już było ok, wyleczyłam
tą drożdzycę, ale jeszcze wykryła u mnie nadżerkę i zaproponowała ze są 2
sposoby leczenia tego. Pierwszy sposób to zakładanie co 2 tygodnie jakichś
opatrunków i mówiła, że musiałabym do niej przyjechać jakieś 5-6 razy
(dodam, ze każda wizyta to 70 zł.).

Drugi sposób to jest jakiś zabieg, nie pamiętam na czym polega, kosztuje 200
zł, i po nim byłyby już tylko jakieś 2 wizyty kontrolne. Który sposób
polecacie? Dodam, że pani zrobiła mi cytologię, tzn pobrała próbkę do badań
i kazała przyjechać po okresie, to zrobimy coś z tą nadżerką, no i będzie
już wtedy miała wyniki tej cytologii.Zapytałam przy okazji tez wizyty o
tabletki antykoncepcyjne. Tzn, że chciałabym je brać. A ona zapytała tylko
czy chorowałam na żółtaczkę. Powiedziałam że nie, no to ona, ze teraz od
razu może mi przepisać tabletki. Zapisałam mi 2 opakowania Minuletu. No ale
jak czytałam archiwum, to dowiedziałam, sie, że chyba powinnam mieć zrobione
jakieś badania (krzepliwość krwi, jakieś próby wątrobowe czy coś takiego) A
tu nic, nie pytała nawet czy biorę jakieś leki, czy jestem na coś chora,
nic.Nawet wyników cytologii jeszcze nie miała. No i sie zdziwiłam. Dodam, ze
jestem alergiczką i dodatkowo choruję na bielactwo.Od alergii to prawie
codziennie biorę jakieś leki, bo mnie męczy tzw. pokrzywka. Czyli moja
wątroba już jest chyba trochę zmachana, ze tak powiem.Tabletki wykupiłam,
okres mam mieć za kilka dni i nie mam pojęcia czy brać te tabletki. Ta pani
doktor powiedziała mi tylko jak mam je brać, a jak zapytałam o skutki
uboczne to powiedziała, że rzadko występują bóle głowy i mdłości. I tyle. I
co o tym myślicie. Ta przychodnia prywatna jest nowa, wszystko ładne, pani
doktor wydaje się sympatyczna, wszystko wydaje sie super, ale nie wiem czy
poważnie mnie potraktowała. Tak więc doradźcie co do tych tabletek, i
sposobu leczenia tej nadżerki.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kasia

Kasia

2. Data: 2004-10-26 13:15:35

Temat: Re: długie, ale proszę o radę.
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposoby leczenia tego. Pierwszy sposób to zakładanie co 2 tygodnie jakichś
> opatrunków i mówiła, że musiałabym do niej przyjechać jakieś 5-6 razy

ja miałm nadrżerke wymrazaną ,nieprzyjemny zabieag ale nie boli i wszytsko
jest ok, polecam raz a konkretnie.
Dodam, że pani zrobiła mi cytologię, tzn pobrała próbkę do badań
> i kazała przyjechać po okresie, to zrobimy coś z tą nadżerką, no i będzie
> już wtedy miała wyniki tej cytologii.

cytologie nalezy robic po okresie wiec mam nadzieje ze zrobiła ci ja po
okresie.

> [...]
> wątroba już jest chyba trochę zmachana, ze tak powiem.Tabletki wykupiłam,
> okres mam mieć za kilka dni i nie mam pojęcia czy brać te tabletki.

to dziwne ze cie nie zapytała o choroby w rodzinie itp ,pozatym hormony to
obciążenie wątroby szczególnie ejsli bierzesz inne leki.-powiedz jej o tym .
ja po minulecie miałam bóle głowy w trakcie okresu ,no i libido zerowe
,zmienne nastroje itp wiec odstawiałam .
może idz do kogos poleconego przez kolezanki .
pzdr
p.

3. Data: 2004-10-26 14:39:42

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> niż w zwykłej przychodni, no i oczywiście wolałam żeby nikt nie wiedział, że
> chodzę do gin.

ROTFL. A czy to jest jakis wstyd ? Rodzice zabraniaja ?

D., offtopicznie
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

4. Data: 2004-10-26 15:28:38

Od: "Kasia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL. A czy to jest jakis wstyd ? Rodzice zabraniaja ?

Nie, to nie jest wstyd, ale jak sie mieszka w małej mieścinie, pełnej
plotkarek, to jak dziewczyna idzie do ginekologa, to zaraz jakieś plotki się
pojawiają.w zasadzie nie przejmuję się plotkami, a poza tym jestem młoda i
moja mama wydaje mi sie ze nie wie o tym, ze już nie jestem dziewicą, a nie
chcę sprawić jej przykrości, bo rodzice wychowywali mnie dobrze i nie chce
ich rozczarować, dlatego wolę brać tabletki, żeby uniknąć niespodzianek, a
mama na pewno byłaby przeciwna tym tabletkom i wogóle uprawianiu seksu.
Dopóki mieszkam z rodzicami, nie chcę im stwarzać problemów. Gdy sie
wyprowadzę, to to co robie będzie tylko moją sprawą, ale dopóki tak nie jest
trzeba zadbać o to, aby nie było konfliktów w domu.

Pozdrawiam.
Kasia

5. Data: 2004-10-27 07:10:48

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> pojawiają.w zasadzie nie przejmuję się plotkami,

Jak widac sie przejmujesz...

> chcę sprawić jej przykrości, bo rodzice wychowywali mnie dobrze

Wychowali Cie jak widac na hipokrytke, nie wiem, czy to az tak dobrze...

D., offtopicznie

6. Data: 2004-10-27 19:21:03

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, ze
> [...]
> wątroba już jest chyba trochę zmachana, ze tak powiem.Tabletki wykupiłam,
> okres mam mieć za kilka dni i nie mam pojęcia czy brać te tabletki. >

niekt leki wplywaja na pigulkoi antykoncpecyjne , wiec moze najpierw dowiedz
sie czy nie jest tak w wypadku tych kt bierzesz na alergie- bo jsli wchodzą w
interakcje to moze nie byc skuteczności antykoncpecyjnej

próby watrobowe jak najbardziej wskazane - chyba ze nie powiedziałas lekarce
ze bierzesz jakies leki

wybor metod nadzerki zalezy od ciebie , poczytaj o skutezności
http://zdrowie.org.pl/womens/wyswietl.php?id=711 maszz tam opisane i metody
chemiczne ( Solcogyn zapewne miala na myśli lekarka ) po laser

pozdrawiam

Aska

Szczepionka na grypę...
oczy a komputer
chirurg naczyniowy
Nadreaktywność źrenic, skokowe zwężanie...
zoltaczka - objawy