długotrwałe mdłości w ciąży

1. Data: 2004-07-02 15:05:29

Temat: długotrwałe mdłości w ciąży
Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
jestem w okolo 5 tyg ciazy i od tygodnia mam mdlosci- nawet trudno to nazwac
mdlosciami- wymiotuje z godzinna przerwa pomiedzy. na poczatku rowniez w
nocy, teraz jakos spie. w dzien tez staram sie spac, ale ile mozna.... nie
jestem w stanie rowniez nic(albo prawie nic) zjesc. martwie sie tym bardzo i
mam w zwiazku z tym pytanie: iole tak mozna wymiotowac bez przerwy bez
jakiegos strasznego uszczerbku na zdrowiu moim i "pasozyta"?? kiedys
myslalam ze umieram, jak mialam kaca giganta prze caly dzien, ale teraz to
po prostu juz nie wyrabiam, a do tego zaczynam sie niepokoic. moze jakas
kroplowka, nie wiem.....
czekam na wasze propozycje ;-))))

pozdrawiam

morepig

--
www.morepig.ibz.pl

2. Data: 2004-07-02 15:16:13

Temat: Re: długotrwałe mdłości w ciąży
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"morepig" <m...@i...pl> wrote in message news:cc3tjp$9k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> po prostu juz nie wyrabiam, a do tego zaczynam sie niepokoic. moze jakas

Współczuję serdecznie. Mdłości i wymioty to gorsze od wielu bólów.
Po pierwsze chcę Cię pocieszyć, że Twój organizm reaguje mdłościami w sposób
prawidłowy. Do trzech miesięcy płód jest zagrożony toksynami. Jeśli nic nie
jesz lub bardzo uważasz na to co jesz (bo ciągle jest Ci niedobrze) szansa
na zatrucie zmniejsza się. Oczywiście kiedyś jak byliśmy ludźmi pierwotnymi
to miało sens. :) Tak więc chudnięcie w pierwszych miesiącach ciąży nie jest
jakimś wielkim zagrożeniem dla dziecka, czy dla kobiety (no chyba że już nie
ma z czego chudnąć). Mam nadzieję, że to troszkę zmniejszy Twój niepokój,
który na pewno jeszcze bardziej nasila mdłości. Bo z tego co wiem to w tym
stanie dosłownie wszystko nasila mdłości. :(
Natomias jeśli wymioty są bardzo często może dojść do spadku poziomu
elektrolitów we krwi. I to już nie jest zdrowe. Wtedy niestety trzeba do
szpitala na kroplówkę. I jeśli wymioty będą nadal bardzo silne, wybiera się
mniejsze zło i stosuje czopki antywymiotne np. Torecan. Znam kilka kobiet,
które musiały go stosować w trakcie ciąży - urodziły dzieci zdrowe.
Współczuję i życzę zniknięcia tych paskudnych mdłości.
pozdrawiam
barbarella

3. Data: 2004-07-02 15:19:18

Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Współczuję i życzę zniknięcia tych paskudnych mdłości.
> pozdrawiam
> barbarella

dzieki, troche mnie pocieszylas. ogolnie to nie sa jakies strasznie ogromne
wymioty, bo niewiele jem. do tego na sile staram sie pic, chocby wode albo
wode z sokiem jakims. teraz sie biore za kaszke dla dzieci, ale nie wiem czy
dam rade ;-)))

dzieki i pozdrawiam

morepig

4. Data: 2004-07-02 15:28:20

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"morepig" <m...@i...pl> wrote in message news:cc3udn$34s$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> wode z sokiem jakims. teraz sie biore za kaszke dla dzieci, ale nie wiem

To bardzo się cieszę. :) Staraj się uzupełniać elektrolity. Pij np. wodę
wysokozmineralizowaną. :) Podobno kobiety, które nie mają żadnych mdłości na
początku ciąży powinny się niepokoić :).
Kaszki mleczno-bananowe działają bardzo kojąco na kurczący się żołądek. :)
Pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2004-07-02 16:58:20

Od: "Ela" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wiesz nie chce Ciebie straszyc ale takie nudnosci o ktorych piszesz
towarzyszyly mi do 4 miesiaca. Dopiero po takim czasie doszlam do siebie na
tyle, ze nadrobilam straty z 3 misiecy wstecz. Jednakze jak pisala
poprzedniczka najwazniejsze zebys nie dopuscila organizmu do odwodnienia.
Wiec uszy do gory poczatki bywaja rozne:). Pozdrawiam Kruszak z dzidzia (30
tydzien).

6. Data: 2004-07-02 18:43:41

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
ja wymiotowałam do końca 5 miesiąca ciąży - i to były bardzo uporczywe,
częste wymioty. Brałam Torecan, ale źle go tolerowałam, więc musiałam radzić
sobie jakoś. Staraj się pić dużo, dbaj o siebie.
Urodziłam zdrowe, śliczne dziecko, które teraz jest już małym łobuziakiem.
Głowa do góry, kiedyś się skończy :-))

Dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa.
Pozdrawiam,
Monika.

7. Data: 2004-07-02 19:16:17

Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Wam za odzew ;-)))
musze sie pochwalic ze udalo mi sie zjesc loda (takiego 4 smaki- obrzydliwy
ale zimny ;-)) ) i teraz "zajadam" sie ryzem z kostka rosolowa. moze to i
dziwne polaczenie i niezbyt zdrowe, ale IMHO lepsze to niz nic.

tak wiec dzieki i pozdrowionka cieplutkie (weekendowe ;-)) )

morepig

--
www.morepig.ibz.pl

8. Data: 2004-07-11 08:43:20