do ADMINA !!!

1. Data: 2000-03-01 18:58:26

Temat: do ADMINA !!!
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam pytanie, dlaczego nie można wysłać na grupę zdjęcia?
Wysłanie np. zdjęcia chorego liścia ułatwiłoby rozwiązanie problemu.
Co na to admin i inni grupowicze?
Pozdrawiam Jarek.

1. Data: 2000-03-01 22:58:24

Temat: Odp: do ADMINA !!!
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Problem pewno polega i na tym, ze grupa dyskusyjna, jako taka nie ma
admina - przynajmniej pl.rec.ogrody , bo nie jest to grupa moderowana.
Zdjecia mozna wysylac tylko na grupy binarne - zasada ogolna. A jak chcesz
umiescic jakies swoje zdjecie w sieci, to zawsze mozesz skorzystac ze stron
grupy: http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-03-02 09:49:56

Temat: Re: do ADMINA !!!
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> Witam !
> Mam pytanie, dlaczego nie można wysłać na grupę zdjęcia?
> Wysłanie np. zdjęcia chorego liścia ułatwiłoby rozwiązanie problemu.

No wlasnie! Dlaczego nie mozna? Tak chcialbym podeslac Wam zeskanowane
zdjecia z mojego ogrodu. Mam chyba z tysiac ujec moich chlopcow na jego
tle. Moglbym wam codziennie podsylac po kilka. Tylko czy wasze kieszenie
wytrzymaja te gigabajty? A jak znajdzie sie taki Misiek od binariow?
Dlatego na grupy dyskusyjne generalnie nie mozna posylac binariow - z
wyjatkiem specjalnie do tego przeznaczonych.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-03-02 21:32:28

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

> Witam !
> Mam pytanie, dlaczego nie można wysłać na grupę zdjęcia?
> Wysłanie np. zdjęcia chorego liścia ułatwiłoby rozwiązanie problemu.
> Co na to admin i inni grupowicze?

Z tego cowiem to obrazki czyli binaria wysyla sie tylko na grupy z
tytulem costam.costam.bin. Wyslanie zdjecia na pewno ulatwilo by
rozwiazanie problemu, ale pomysl o ludziach, ktorzy sciagaja poczte prze
modem. Sciagnanie obrazka przy kiepskich laczak i marnej jakosci
przesylu trwa dlugo a co za tym idzie rosna koszty.

Pozdrawiam,
Anka

--
Masz ochote .....na dobry interes? Aukcja internetowa dla kazdego -
osob prywatnych i firm. Gratis !!! - www.interaukcja.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-02 23:20:19

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może umówimy się, że w "nagłych przypadkach" będziemy korzystać z
"gościnności" jakiejś binarnej grupy? Kto będzie chciał - wejdzie chwilowo
na tę binarną, odszukać nazwę postu i ściągnąć sobie tylko jedno zdjęcie.
Chyba nikt nas nie skrzyczy?

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-03 00:10:11

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może umówimy się, że w "nagłych przypadkach" będziemy korzystać z
"gościnności" jakiejś binarnej grupy? Kto będzie chciał - wejdzie chwilowo
na tę binarną, odszukać nazwę postu i ściągnąć sobie tylko jedno zdjęcie.
Chyba nikt nas nie okrzyczy?

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-03 19:21:39

Od: "Malgorzata Wrzosek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak znajdzie sie taki Misiek od binariow?

Dawno nie pisalam bo mnie nie bylo ,ale widze ze Misiek na stale zapisal sie
w Twojej pamieci.

Z powazaniem
Malgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-03-06 00:28:31

Od: "LeS" <l...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości 89mvp1$p7j$1@aquari
us.webcorp.com.pl oznajmił/a:
> [...]
> na tę binarną, odszukać nazwę postu i ściągnąć sobie tylko jedno zdjęcie.

Witajcie
Czy - wzorem innych grup - nie nalezaloby zalozyc oddzielnej grupy przeznaczonej
wlasnie na binaria ogrodów?
Np.: pl.rec.ogrody.fotki

Pozdrawiam
LeS

1. Data: 2000-03-06 19:46:12

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na serwerze newsowym: news.icm.edu.pl jest grupa o nazwie
alt.binaries.pictures.gardens
zobaczcie jak to wygląda.

ściągamy tylko wiadomości, które nas interesują, nie jest zbyt bajtożerne.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-07 08:44:41

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Na serwerze newsowym: news.icm.edu.pl jest grupa o nazwie
> alt.binaries.pictures.gardens
> zobaczcie jak to wygląda.
Przy probie wejscia zapytalo o nazwe i haslo
nie bierze anonymous i mail
co podac??

Pozdrowienia
Barbara