do Chirona

81. Data: 2010-12-10 11:42:34

Temat: Re: do Chirona
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:idm8aj$dvr$1@news.onet.pl...

> Znajdź mi coś takiego. No cóż- oczywiście, nie znajdziesz. Po co ja z Tobą
> dyskutuję? Przepraszam, miałem ciężki dzień...

Starszy syn Cię odwiedził ? :))))

82. Data: 2010-12-10 13:10:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Etam, to ideami tez do glowy wchodzi, ale summa summarum po prostu sie nie
> oplaca.

> Hmm, horrrrmony buzuja.

> Tu odpadam, widze swiat bardzo skomplikowanym, na tyle by miec wobec niego
> sporo pokory. Niestety nie boje sie komplikacji co powoduje, ze jej nie
> unikam, a to rodzi wczesniej czy pozniej robote po lokcie.

a dlaczego to tak?

kiwiko

83. Data: 2010-12-10 13:14:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> a dlaczego to tak?

Dlatego, ze jak sie cos biere to np. nie upraszczam wymagan, a wrecz
przeciwnie - co potem oczywiscie musi kosztowac odpowiednia ilosc pracy.

84. Data: 2010-12-10 13:18:43

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego, ze jak sie cos biere to np. nie upraszczam wymagan, a wrecz
> przeciwnie - co potem oczywiscie musi kosztowac odpowiednia ilosc pracy.
więc lubisz pracować
a mnie zastanowiło, jak to jest nie unikać komplikacji w życiu

kiwiko

85. Data: 2010-12-10 13:57:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc lubisz pracować

Wrecz przeciwnie. Mam jedynie pieprzony imperatyw, jak cos robic to tak
dobrze, na ile wyobrazni starcza.

86. Data: 2010-12-10 14:02:46

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wrecz przeciwnie. Mam jedynie pieprzony imperatyw, jak cos robic to tak
> dobrze, na ile wyobrazni starcza.

> a dlaczego to tak?

bo ja ich unikam i wydaje mi się to rozsądne ;)

kiwiko

87. Data: 2010-12-10 14:18:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo ja ich unikam i wydaje mi się to rozsądne ;)

A, no widzisz - komplikacje w zyciu to troche nieprezycyjny zastepnik
klopotow.

88. Data: 2010-12-10 15:03:36

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, no widzisz - komplikacje w zyciu to troche nieprezycyjny zastepnik
> klopotow.
uśmiecham się, bo z Tobą kłopoty to chyba nic strasznego ;)

kiwiko

89. Data: 2010-12-10 15:41:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Znajdź mi coś takiego. No cóż- oczywiście, nie znajdziesz. Po co ja z Tobą
> dyskutuję? Przepraszam, miałem ciężki dzień...

Starszy syn Cię odwiedził ? :))))
Jesteś pomylony, Szanowny Redarcie. Ten dzień jest dla mnie dobrym dniem.
Wiem, że jest dorosły- akceptuję jego wyprowadzkę, ale...no cóż- tęsknię:-).

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

90. Data: 2010-12-10 16:06:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompetencję",
> albo tak mnie wychowano, albo...... to co piszą w Biblii to jednak prawda
> :-PP (o nowym stworzeniu itd.).
>
> W każdym razie nie przypisuję tu sobie jakichś zasług, ani nie owijam się
> szlachetność.
> Nie będę walczyć sama ze sobą.
>
> A wracając do archetypów Pearson, to chyba Mag, co?
> Ja mam jeszcze bardzo silnego Wędrowca, którego wolę nazywać Włóczykijem.
>
> (W sumie lubię archetypy - taka "przestrzeń bazowa")

> Mag to archetypiczny głupiec- wędrowiec na samym początku wędrówki

Zależy w którym "zestawie" archetypów.
Ja mówię o propozycji Perason.
A Ty?

Po krótce: po przeczytaniu 2 opracowań jej książki (samej książki nie
czytałem- i nie nabrałem na nią ochoty) nabrałem przekonania, że kobieta
próbuje stworzyć coś nowego- i wymyśla, kombinuje...W rzeczywistości na
istniejący w naszej kulturze system archetypów mających swoje
odzwierciedlenie np w 12 znakach zodiaku i przemianie ich na kole mandali (o
tym przecież pisał też Jung)- "wykombinowała" po swojemu. Tak to odbieram- i
wcale tego nie czuję, co ona napisała. Ba! Odnoszę wrażenie, że archetypy
zodiakalne są jej znane- a ona po prostu na siłę chce być oryginalna. Takie
jest moje zdanie.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

A dziś.....
MANDOLINA
Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM