Choroba zwyrodnieniowa dłoni

11. Data: 2010-06-10 16:36:11

Temat: Re: do Izabeli - było: Choroba zwyrodnieniowa dłoni
Od: "...izis..." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 16:30, "A-Z" <a...@s...pl> wrote:
> [...]
> Ale jestem cierpliwa. Wiem, e to musi potrwa .
>
> Co mnie niepokoi to to, e od kilku dni mam w nocy
> skurcze w ydkach.
> Kiedy dawno temu, takie rzeczy mi si sporadycznie
> zdarza y, ale teraz powtarza si ka dej nocy i jest
> o wiele silniejsze.
> Na domiar z ego kiedy radzi am sobie ci gn c do
> siebie palce przy wyprostowanej nodze lub staj c na
> palcach. Teraz gdy to robi pojawia si r wnie skurcz
> w stopie.
>
> Czy to mo e by skutek uboczny za ywania tych suplement w,
> czy raczej zbieg okoliczno ci? A przede wszystkim co mo na

Poproś rodzinnego o zbadanie zawartości potasu - sodu bo być może
to tylko zbieg okoliczności, że akurat dostałaś skurczy w trakcie tej
kuracji L&K

zobacz jak działa GOPO zawarty w litozinie - nie sądze by to on był
powodem skurczy, ale na wszelką ewentualność spróbuj go odstawić na
jakis czas np 4dni - być może masz jakieś indywidualny efekt
niepożądany. niektórzy ludzie mają bardzo wrażliwe organizmy na
wszelkie substancje pochodzące z zewnątrz i tu nie idą na pomoc żadne
teoretyczne statystyki - po prostu tak juz jest.moja mama brała go z
pół roku i pomógł jej dobitnie.
http://www.litozin.com.pl/wew_gopo.html
bierzesz może jakieś leki typu Kortykosterydy - przeciwzapalne?
jakie bierzesz laki, pocisz sie mocno?
spróbuj najpierw odstawić bodymax senior.

zdrowia
ps.zrób badanie krwi na potas-sód
vit E jest pomcna przy nocnych skurczach łydek( to w sporych dawkach
no), ale masz ją w bodymaxie - jednak nie dodawaj jej, na razie
badanie krwi.

12. Data: 2010-06-11 13:11:47

Od: "A-Z" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproś rodzinnego o zbadanie zawartości potasu - sodu bo być może
> to tylko zbieg okoliczności, że akurat dostałaś skurczy w trakcie tej
> kuracji L&K
Dziwi mnie to, że nie miałam takich objawów gdy nie brałam żadnych
witamin, a gdy od 3 tygodni biorę BodyMax Senior to wystąpiło
podejrzenie o brak potasu, magnezu lub witaminy E.
Lekarza spróbuję poprosić, ale wiem z doświadczenia, że on nie lubi
gdy pacjent coś sugeruje.

> zobacz jak działa GOPO zawarty w litozinie -
> [...]
> http://www.litozin.com.pl/wew_gopo.html
Nie zdawałm sobie sprawy z tego, że jest to suplement w fazie badań.

> bierzesz może jakieś leki typu Kortykosterydy - przeciwzapalne?
> jakie bierzesz laki, pocisz sie mocno?
Ostatnio brałam tylko Furagin.
Co do pocenia to chyba ostatnio pocę się mniej niż przedtem.

Pozdrawiam
A-Z

Pypcie?
skolioza - kregoslup a prawo jazdy
Przekwitanie...
Maju, czytasz jeszcze posty na tej grupie?
l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia