Re: do Kabotynki

From: "loggy" <u...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: do Kabotynki
Date: Thu, 10 May 2001 11:18:07 +0200

Użytkownik ... z Gormenghast <p...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ddeko$jvt$...@n...tpi.pl...
(...)
> A ja tylko dodam kierując te trzy grosze nie do Niny (o czym ona wie) ale
do
> wszystkich nowych i niedoświadczonych (o czym oni mogą nie wiedzieć), że
> zjawisko pod tytułem AL ma swoją głęboką historię i dzięki takim właśnie
> niedoświadczonym zwierzątkom pasącym się na łąkach grupy pl.SCI.
psychologia
> jak (tu wymienię z imienia): Sebastian, Colin, Vesemir, Alberich,
AlekZandroff,
> czy Bunia, jak również, choć najbardziej rozsądnie, GSN, do którego
podpiął
> się KryptOlOg;), dzięki nim wszystkim proceder uprawiany od roku przez
> zawsze pietnastoletniego Anonymusa Levitantusa (Anię Lipek, Dadaja,
Kirę...
> i poprzez wiele poślednich do Kabotynki), dzięki Wam właśnie szanowni
młodzi
> WIELBICIELE CYTATÓW - zjawisko to zawsze może tutaj wracać licząc na
> żywe zainteresowanie własną osobą i swoimi niezmiennymi, fekalnymi
problemami.
(...)

Ok - rozumiem co chcesz powiedziec, ale co jesli dziewczyna naprawde ma
problem?
Np. wiesz ojciec ja molestuje albo matka...
Czy to by nie usprawiedliwialo jej zachowania?
Nie moze powiedziec co ja boli, nie moze ojca podkablowac, ale zlosc w niej
siedzi - potem wpada tu i kur%ami rzuca.
Choć z drugiej strony zachowanie standardów pisowni (duze litary, ogonki
itd.) moze byc powaznym argumentem do odrzucenia mojej teorii.

Pozdro.
Loggy