do Magdaleny Bassett

1. Data: 2007-07-10 07:17:30

Temat: do Magdaleny Bassett
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Powiedz mi, proszę, czy Ty używasz w kuchni tylko malaksera, czy miksera
też? Czy da się mikser zastąpić malakserem. Z tego co pamiętam, pisałaś
kiedyś, że masz Kitchen Aid. Myślę o kupnie czegoś takiego, ale nie
chciałabym kupować i jednego i drugiego.

Dzięki i pozdrawiam
Barbara i Marysia (11.10.2006)

2. Data: 2007-07-10 07:31:35

Temat: Re: do Magdaleny Bassett
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> kiedyś, że masz Kitchen Aid. Myślę o kupnie czegoś takiego, ale nie
> chciałabym kupować i jednego i drugiego.

To są wzajemnie uzupełniające się wyroby. Można oczywiście kupić robot
mający obie, a nawet więcej przystawek. Z takich fajnych mógłbym polecić
Bosch MEK 7000 - do zabudowy w blacie szafki - przykrywasz i po problemie co
z nim zrobić.
http://www.mixerpro.com/machines/built_in/built_in.h
tm

Może też być Zelmer - Fenomen - ma nawet obieraczkę do ziemniaków
(okopowych).
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne
/fenomen/

3. Data: 2007-07-10 15:44:48

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:
> [...]
> kiedyś, że masz Kitchen Aid. Myślę o kupnie czegoś takiego, ale nie
> chciałabym kupować i jednego i drugiego.

Uzywam i jednego i drugiego. Mam mikser KitchenAid i malakser
KitchenAid. Na poczatku mialam tylko mikser, ale nie moglam sie obyc bez
malaksera, bo to jednak cos zupelnie innego.

MB

4. Data: 2007-07-10 16:23:32

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:1397abjtp0pfa9@corp.supernews.com...
> Uzywam i jednego i drugiego. Mam mikser KitchenAid i malakser KitchenAid.
> Na poczatku mialam tylko mikser, ale nie moglam sie obyc bez malaksera, bo
> to jednak cos zupelnie innego.

Rozumiem, że mikser jest bardziej do ubijania. Zdziwiło mnie, że w paru
Twoich przepisach widziałam, ze używasz malaksera do wyrabiania ciasta
(chyba, że mi sie coś pomyliło). Czy w takim razie da się nim wyrobić
ciasto, czy służy tylko do krojenia, siekania itp?

Dzięki i pozdrawiam
Barbara i Marysia

5. Data: 2007-07-10 20:04:24

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:

> [...]
> (chyba, że mi sie coś pomyliło). Czy w takim razie da się nim wyrobić
> ciasto, czy służy tylko do krojenia, siekania itp?

Ja przez malakser rozumiem robota, ktory ma krojacy noz, wymienny na
tarcze z roznymi tarkami. Jak na tym zdjeciu:

http://images.google.com/images?svnum=10&um=1&hl=en&
q=kitchenaid+food+processor&btnG=Search+Images

Za pomoca tego urzadzenia robie ciasto kruche, kruszonke, scones, ciasto
na paj, paluszki serowe.

Mikser uzywam do robienia ciasta drozdzowego, ciasta jak na babke czy
ciasteczek, czy do ubijania piany, smietany, itp. Rowniez do mieszania
pasztetu, czy pieczeni rzymskiej, czy nadzienia do golabkow, itp.

MB

6. Data: 2007-07-11 05:13:35

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:1397pian2qsep64@corp.supernews.com...
> [...]
> ciasteczek, czy do ubijania piany, smietany, itp. Rowniez do mieszania
> pasztetu, czy pieczeni rzymskiej, czy nadzienia do golabkow, itp.

Dzięki. W takim razie legły w gruzach moje plany zastąpienia wszystkich
urządeń, jakie posiadam - jednym. Miałam nadzieję, ze malakserem da się
wykonać większość czynności, do których używam miksera, ale niestety nie.
Szkoda.
Muszę pokombinować dalej.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

7. Data: 2007-07-11 05:22:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urządeń, jakie posiadam - jednym. Miałam nadzieję, ze malakserem da się
> wykonać większość czynności, do których używam miksera, ale niestety nie.

Popatrz na Zelmera - ma wszystko na jednym napędzie - podobnie ten MEK czy
MUM Boscha...

8. Data: 2007-07-11 07:17:40

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." wrote in message news:f71otq$bc7$1@news.onet.pl...

> [...]
> urządeń, jakie posiadam - jednym. Miałam nadzieję, ze malakserem da się
> wykonać większość czynności, do których używam miksera, ale niestety nie.

Basiu, ja mam Fenomena:
http://zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne/fen
omen/
Robi wszytsko, o co pytałaś - ma pojemnik do ubijania kremów i robienia
ciast czyli mikser, a także pojemnik z nożem i róznymi tarczami czyli
malakser i kubek z nożami. Jestem z niego bardzo zadowolona i spokojnie mogę
go polecić.

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

9. Data: 2007-07-11 07:32:25

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Popatrz na Zelmera - ma wszystko na jednym napędzie - podobnie ten MEK czy
> MUM Boscha...

A ja mam Kasię MPM - za połowę ceny Fenomena. I ma dodatkowo sokowirówkę. Ma
mniejsza moc, ale nie karmię pułku ułanów i taka mi wystarcza. Od trzech /co
najmniej/ lat bez awarii.

Poza tym - nie ma się co ekscytować prestiżem marki. W Irlandii KitchenAid
kosztuje mniej więcej tygodniówkę pracy sprzątaczki - prestiż upada...

Ania

10. Data: 2007-07-11 08:36:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <n...@g...com> wrote in message

> [...]
> ciast czyli mikser, a także pojemnik z nożem i róznymi tarczami czyli
> malakser i kubek z nożami. Jestem z niego bardzo zadowolona i spokojnie

A obieraczki do okopowych nie masz? Bo też jest.

Trochę satysfakcji Wam...
DLA AICHY
chleb problemy
Trochę Elli Fitzgerald Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)))
Cytrynowy kurczaczek