do Mongi

1. Data: 2002-04-26 06:55:37

Temat: do Mongi
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy wrzucanie obrazków na Twój serwer jest bardzo skomplikowaną sprawą? Czy
też taki lamer jak ja może sobie z tym poradzić? A jeśli tak, to jak?
Kinga

1. Data: 2002-04-26 08:19:39

Temat: Re: do Mongi
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> :

> Czy wrzucanie obrazków na Twój serwer jest bardzo skomplikowaną
> sprawą? Czy też taki lamer jak ja może sobie z tym poradzić? A jeśli
> tak, to jak? Kinga

Odpowiadam na priva :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-26 10:20:26

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga napisał(a):

> "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> :

> Odpowiadam na priva :)
>
> Pozdrawiam,
> Monika
>
> --
> m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
> GG 86099 ** ICQ 23487118

Dzień dobry wszystkim
Namówiła mnie Krysia Thompson, żeby tu sie zapisać.Sama nie robótkuję, ale
moja mama tak i ja slużę jej za oczy i uszy do tych spraw.I ja prosze i
instrukcje, jak wchodzenie na serwer Mongi. I jak ściągać. I jak
zawieszać.Qd

1. Data: 2002-04-26 13:33:03

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

qd <k...@p...onet.pl> :

> [...]
> ale moja mama tak i ja slużę jej za oczy i uszy do tych spraw.I ja
> prosze i instrukcje, jak wchodzenie na serwer Mongi. I jak ściągać. I

Jak sie dostac znajdziesz tutaj:
http://strony.wp.pl/wp/monga

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-27 07:40:01

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> moja mama tak i ja slużę jej za oczy i uszy do tych spraw.I ja prosze i
> instrukcje, jak wchodzenie na serwer Mongi. I jak ściągać. I jak

###################################

O, jak milo widziec cie i tu!!!
Czy twoja szanowna mama jeszcze jest zainteresowana fiolkami? Bo wciaz o tym
pamietam i posciagalam fioleczki skad sie tylko dalo. To jak?

Grazyna

1. Data: 2002-04-29 07:32:44

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy twoja szanowna mama jeszcze jest zainteresowana fiolkami?

Dzieki ogromniaste powyżej i jeszcze powyżej. Dzisiaj spróbuje wejśc na podany
adres, mam w ofercie ( wkupne?) zsekanowane wzory haftów richelieu z lat
1925-27, sama kserowałam z francuskich , rzospypujących się oryginałów.
A fiołki- moja mama w każdej ilości.
A propos: własnie skończyła obrus w fiołki i jest niezadowolona.. Wyraziłam
ochote przejęcia obrusa; skoro jej sie nie podoba :))))) Qd

1. Data: 2002-04-29 13:17:43

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qd" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Wyraziłam
> ochote przejęcia obrusa; skoro jej sie nie podoba :))))) Qd

Hihihi, znam ten bol. Ja tak mam po skonczeniu niemal kazdego obrazka
(wyjatek - rude koty). A juz Maki wg Moneta! W polowie roboty obiecalam
sobie ze zrobue jeszcze raz , calkiem inaczej dobiore kolory itd. Drugiego
egzemplaza nie zrobilam, a ten co jest juz mi sie zaczal podobac.
Pozdrow mame chociaz sie osobiscie nie znamy, mysle zesmy pokrewne dusze
:-)))
Grazyna

1. Data: 2002-04-29 13:18:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki ogromniaste powy?ej i jeszcze powy?ej. Dzisiaj spróbuje wej?c na podany
>adres, mam w ofercie ( wkupne?) zsekanowane wzory haftów richelieu z lat
>1925-27, sama kserowa?am z francuskich , rzospypuj?cych si? orygina?ów.
>A fio?ki- moja mama w ka?dej ilo?ci.
>A propos: w?asnie sko?czy?a obrus w fio?ki i jest niezadowolona.. Wyrazi?am
>ochote przej?cia obrusa; skoro jej sie nie podoba :))))) Qd

a jak jej sie nie spodoba, to ja sie stawiam od razu za Toba w
kolejce...czy istnieje szansa (rozciagnieta w czasie oczywiscie,
bo zdaje sobie sprawe, ze za jeednym posiedzeniem to fizycznie
niemozliwe...) zeby porobic wyrobom Mamusi zdjecia? prawde mowiac
razem z autorka byloby nanjlepiej...i potem sukcesywnie pokazywac
tu? przysle Ci co chcesz....ile chcesz....

Nawet nie wiesz, jak ja ubolwema nad wlasna glupota, ze machiny
do zdjec nie przynioslam wtedy...na Pere Lachaise zrobilam cos 85
czy 90 zdjec , a w Szczecinie? stara idiota jestem i juz...mysle,
ze powinnam przyjechac jeszcze raz i zrobic te zdjecia, ale
starsznie mi Szczecin nie po drodze...i z Wroclawia i do Warszawy
tak mi sie jechalo i jechalo...i jechalo...

Krysia

P.S. Czy jest szansa na antyczne Richelieu?

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-29 13:49:10

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak mi sie jechalo i jechalo...i jechalo...
>
> Krysia
>
> P.S. Czy jest szansa na antyczne Richelieu?

Mam jakies klopoty z wpakowaniem sie na serwer mongi, ale jeszcze bede
próbowac.Zdjecia Opakowanej I Mechci nad kapuscianymi wypiekami wczoraj odebralam
od fotografa, teraz musze znowu upiec ciasto, żeby uwieść skaner.rozumiesz0.
Tak mysle, ze bede musiala gdzies wykombinowac cyfre, zeby ominąc etpy wywolywania
i skanowania i zrobic dokumentacje mamusinych skarbów.
Wszystko przed nami.
To kiedy przyjeżdżasz? Jak dla mnie, to najprosciej lotem do Berlina ( tam Cie moge
odebrac), albo do Kopenhagi i stamtąd do Goleniowa ( tez moge). Pozdrooofka Qd

1. Data: 2002-04-29 15:47:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mam jakies klopoty z wpakowaniem sie na serwer mongi, ale jeszcze bede
>próbowac.Zdjecia Opakowanej I Mechci nad kapuscianymi wypiekami wczoraj odebralam
>od fotografa, teraz musze znowu upiec ciasto, ?eby uwie?? skaner.rozumiesz0.
>Tak mysle, ze bede musiala gdzies wykombinowac cyfre, zeby omin?c etpy wywolywania
>i skanowania i zrobic dokumentacje mamusinych skarbów.
>Wszystko przed nami.
>To kiedy przyje?d?asz? Jak dla mnie, to najprosciej lotem do Berlina ( tam Cie moge
>odebrac), albo do Kopenhagi i stamt?d do Goleniowa ( tez moge). Pozdrooofka Qd

oooo, chcialabym 0- jeden wioeczor oraz weekend (mimo iz tzw
dlugi w/end) \z Mechcia i czesciowo z Basia to zdecydowanie za
krotko!!

wykombinuj cyfraka - sa roza tansze i dobra jakosc - moj monrz
wlasnie zamienil swojego cyfraka (cos 160 tutejszych pieniedzy)
oraz aparacik typu James Bond wielkosci mydelka (za jedyne cos
260 czy 270) na cyfraka, ktorego kupil na takiej elektronicznej
aukcji (nazywa sie toto dabs.com) za ...27 funtow. piekne zdjecia
robi wszystkimi, ale mu najwygodniej z tym nowym. James Bond to
taki z APS gdzie film kosztuje bardzo duzo i wywolywanie takze
samo...

Krysia, JUZ czekajaca na wystawe
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!