do Sani

1. Data: 2003-08-19 22:10:19

Temat: do Sani
Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żeby nie mieszac odliczania odpisuję tutaj, moja droga....zastępy bogów
egipskich wobec moich tygrysów to nic... nas jest więcej, Sani, więcej :))))

1. Data: 2003-08-19 22:19:59

Temat: Re: do Sani
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> żeby nie mieszac odliczania odpisuję tutaj, moja droga....zastępy bogów
> egipskich wobec moich tygrysów to nic... nas jest więcej, Sani, więcej
:))))
ale wiesz ,że tygrysy były w służbie Bogom :-)
SaNi taka śpiąca, że aż strach ;-)

1. Data: 2003-08-19 22:23:01

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale wiesz ,że tygrysy były w służbie Bogom :-)
były, były, a słyszałaś o przewrotach społecznych??
> SaNi taka śpiąca, że aż strach ;-)
Zosia , ktora jak zwykle zaśpi do pracy ;-)

1. Data: 2003-08-20 07:52:17

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> były, były, a słyszałaś o przewrotach społecznych??
Nie ;-p, ja się trzymam, a co ... ;p
> Zosia , ktora jak zwykle zaśpi do pracy ;-)
i co zaspałaś ???
ja po to mleko wychodziałam prawie, ze w piżamie, dobry człowiek zadzwonił,
że jest :-)
SaNi- myśląca nad poduchami od rana :-)

1. Data: 2003-08-20 09:18:11

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co zaspałaś ???
jasne, tradycyjnie. ale niewiele bo mi myszor się zagnieździł w pokoju i
urządził mi pobudkę za piętnaście ósma, tyle mojej satysfakcji co mu
powiedziałam...piii...
> ja po to mleko wychodziałam prawie, ze w piżamie, dobry człowiek zadzwonił,
> że jest :-)
a to mial widoki....;P nie upuścił??

1. Data: 2003-08-20 16:05:56

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SaNi, nie przejmuj sie tym czym przejmować sie nie warto. Mnie wychowano tak,że
jeśli pocztówka nie jest adresowana do mnie, to jej nie czytam, jesli ktoś ma
zwyczaj czytania wszystkiego co dostaje to nie nasz problem;) ja w reklamy
viagry nosa nie wtykam tylko dlatego,że ktos mi taka reklamę przysłał...;)

[OT] ODLICZANIE !!!
kto zna jakies grupy dyskusyjne traktujace o kosmetykach...?
[xxx] Pilnie poszukiwany Kubus
do annyweroniki
xxx prośba o litery gotyckie