do Warszawianek

1. Data: 2002-11-22 21:23:48

Temat: do Warszawianek
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, dziewczyny
jadę w niedzielę do W-wy i planuję w pon. odwiedzić sklep na kolejowej,
podajcie, proszę, jakieś dokładniejsze namiary jak tam trafić (nie znam
miasta, ale mam plan)
i może jeszcze ... była kiedyś mowa... jakieś Soho, czy coś takiego...

Mycha

1. Data: 2002-11-23 11:56:24

Temat: Re: do Warszawianek
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy zorganizowac komitet powitalny??????

Namiary -
Kolejowa - jestes na Placu Zawiszy, skrecasz w Towarowa - isziesz lewą stroną. Mijasz
muzeum kolejnictwa, rozdzielnię poczty, jest uliczka w bok - to właśnie Kolejowa.
Idziesz tym razem prawą stroną - widzisz duża hala - są napisy. Szukasz sobie
pasmanterii w śodkowej alejce po lewej stronie. Jasne?????

Socho - na Śniadeckich. Jesteś na Placu Konstytucji - tyłem do Pałacu Kultury, po
prawej stronie placu. Idziesz prosto w stronę metra - widzisz pocztę i uliczkę do
której wchodzi się pod arkadami. Na rogu jest sklep z miodami. Idziesz prawą stroną
tej ulicy - Śniadeckich i trafiasz na pasmanterię.
Idąc dalej - jest świetny sklep z linami i takimi tam, bardzo przydatny.

Jak będziesz miła czas to zajrzyj na ulicę Targową , po przeciwnej stronie niż bazar.
Szukaj sklepu Świat wykładzin i odzdiału PZU, nie pamiętam numeru - to jest pasaż
handlowy. Tam też możesz kupić coś ładnego i przydatnego.

Miłego pobytu i udanych zakupow.

Ela

1. Data: 2002-11-23 16:30:45

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłego pobytu i udanych zakupow.

Dzięki, może zdążę :-)

Mycha

"Matka" - inne kolory
Susanna
problem z misiem
Kto nauczy mnie robić frywolitki ??????????????
szydełko