do czego to sluzy...?

1. Data: 2004-02-06 15:36:56

Temat: do czego to sluzy...?
Od: "Karka" <karkap(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w kuchni u mojego chłopaka "przyrząd", który nie wiem do czego
służy. Ja poczynania w kuchni dopiero zaczynam i w ogóle głupio mi było
pytać.

Jest to dość ciężkie,metalowe kółko z wieloma otworkami na całej
powierzchni. Ów przyrząd ma ok.20cm średnicy, zaś otworki ok.1cm. Jeśli
wiecie co to, to bardzo proszę o odpowiedź i ewentualnie przepis, bym mogła
go później wykorzystać.....

Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Serdecznie pozdrawiam,
Karka

1. Data: 2004-02-06 16:02:59

Temat: Re: do czego to sluzy...?
Od: "Jacek Nowak" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze byc jedna z dwóch rzeczy. Albo sitko od maszynki do mielenia miesa dla
gigantów albo podstawka pod goracy garnek.

Jacek

1. Data: 2004-02-06 18:01:16

Temat: Re: do czego to sluzy... powialo groza
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Nowak" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To moze byc jedna z dwóch rzeczy. Albo sitko od maszynki do mielenia miesa
dla
> gigantów albo podstawka pod goracy garnek.
>
> Jacek

jezeli jestes jego nowa dziewczyna, to lepiej uwazaj... nie wiadomo, co on
tam mieli w tej maszynce dla gigantow, hihihi
Moze Delikatessen sie naogladal albo co ;P

wkn

1. Data: 2004-02-06 18:08:12

Od: "Maurycy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> jezeli jestes jego nowa dziewczyna, to lepiej uwazaj... nie wiadomo, co on
> tam mieli w tej maszynce dla gigantow, hihihi
Koniecznie zgłoś to na policję - jutro może być za poźno.
Maurycy

1. Data: 2004-02-06 18:23:09

Od: "Karka" <karkap(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

...ha...ha...ha...bardzo śmieszne...
Zapewniam, że nie jest to sitko od maszynki do mielenia mięsa dla
gigantów...ani podstawka pod garnek...
Ale muszę przyznać, że wyobraźnię macie niezawodną ;-)))

Pozdrawiam i w dalszym ciągu czekam na wyjaśnienie tej zagadki...

Karka ;-)

1. Data: 2004-02-06 18:49:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Feb 2004 19:23:09 +0100, "Karka"
<karkap(NOSPAM)@interia.pl> wrote:

>...ha...ha...ha...bardzo ?mieszne...
>Zapewniam, ?e nie jest to sitko od maszynki do mielenia mi?sa dla
>gigantów...ani podstawka pod garnek...
>Ale musz? przyzna?, ?e wyobra?ni? macie niezawodn? ;-)))
>
>Pozdrawiam i w dalszym ci?gu czekam na wyja?nienie tej zagadki...
>
>Karka ;-)

miarka na ilosci spaghetti....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-06 18:55:23

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karka" <karkap(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powierzchni. Ów przyrząd ma ok.20cm średnicy, zaś otworki ok.1cm. Jeśli
> wiecie co to, to bardzo proszę o odpowiedź i ewentualnie przepis, bym

hmm, ja się nie za bardzo znam i sama takowego nie posiadam, ale może to
taki przyrząd do robienia klusek tzw galuszek? Było ostatnio o tym na prk pt
"kluski kładzione"

pozdr
Nell

1. Data: 2004-02-06 19:18:00

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powierzchni. Ów przyrząd ma ok.20cm średnicy, zaś otworki ok.1cm. Jeśli
> wiecie co to, to bardzo proszę o odpowiedź i ewentualnie przepis, bym

wygląda na to, że służy to koło do gotowania na parze

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-02-07 09:35:00

Temat: Odp: do czego to sluzy...?
Od: "Katarzyna" <7...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to mały pomocnik do krojenia w kostke np jajek, ugotowanych warzywek do
sałatki.
Bardzo pomocny przynajmniej w mojej kuchni. Pozdrawiam Katarzyna Mijas
Użytkownik Karka <karkap(NOSPAM)@interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c00m3i$he1$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2004-02-07 14:07:04

Od: "Karka" <karkap(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję tym, którzy próbowali mi pomóc. Już wiem,co to jest ;-)
To przyrząd do robienia knedli,czy czegoś takiego.
Na to metalowe koło kładzie się rozwałkowane ciasto, w otwotki wkłada owoce,
to przykrywa się drugim płatem ciasta i wszystko się wałkuje!!! Ponieważ
krawędzie otworków są dość ostre, to oddzielają się takie knedelki.....
Jeśli ktoś ma w domu coś takiego i z tego korzysta, to proszę o przepis, jak
zrobić takie ciasto jak długo takie coś gotować??? Bo tego nadal nie wiem
;-)

Pozdrowionka.
Karka ;-)

Moje pierogi sie zlepiaja