do dermatologow

1. Data: 2001-01-27 17:35:42

Temat: do dermatologow
Od: "K." <k...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy uczulenie na nowy kosmetyk moze sie objawiac nastepujaco: zaczerwieniony
srodkowy pas twarzy-od brody przez nos i okolice do czola,zluszczajaca sie
skora,trwa to juz od pieciu dni.Co to moze byc?
Co z tym robic? Picie wapna jakby nie pomaga.Czy wizyta u specjalisty
niezbedna?
Dzieki
K.

2. Data: 2001-01-27 20:21:44

Temat: Re: do dermatologow
Od: "dr Thomas Q" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <k...@s...getin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skora,trwa to juz od pieciu dni.Co to moze byc?
> Co z tym robic? Picie wapna jakby nie pomaga.Czy wizyta u specjalisty

Moja kolezanke zalatwily w ten sposob jakies pajeczaki ktore wlaza pod skore
i pasozytuja tam
wiem ze kuracja trwa 2 miesiace i jest skuteczna ale z tym trzeba do
dermatologa i na badanie albo wyblagac pania w aptece o masc bo mozna
pominac kosztowne badania a niekiedy dadza jak sie ma znajomosci ale lepiej
nie eksperymentowac tylko do lekarza.

3. Data: 2001-01-28 13:32:26

Od: "K." <k...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za malo wprawdzie pocieszajaca diagnoze,ale czy moglby sie
wypowiedziec dermatolog,ktory nazwie takie pasozyty po imieniu (albo poda
nazwe skutecznej masci)-oczywiscie jesli do wtorku nie bedzie poprawy,pojde
do fachowca.Ciekawe jest to umiejscowienia choroby w srodku twarzy-policzki
jak zawsze,srodek zaczerwieniony i suchy...
Zastanawiam sie ciagle,od czego to-albo nowy puder (juz w kuble)albo moze
uczulenie na jakis skladnik leku o nazwie GRIPEX , ktory bralam.Czy to
mozliwe?
K.

dr Thomas Q napisał(a) w wiadomości: <94vahn$q8t$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2001-01-28 14:33:43

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K." napisał(a):

> [...]
> Zastanawiam sie ciagle,od czego to-albo nowy puder (juz w kuble)albo moze
> uczulenie na jakis skladnik leku o nazwie GRIPEX , ktory bralam.Czy to

Masz napewno uczulenie na coś...Maść Hydrokortyzonowa pewnie by Ci pomogła ale
idź i tak do dermatologa...
Ja natomiast nie mogę brać witamin z grupy B ( a szkoda)...Moja twarz po tych
witaminkach wyglądałaby tak samo jak Twoja.

Kaja

5. Data: 2001-01-29 16:35:21

Od: "Woj REd" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Objawy takie, rzeczywiscie moga byc objawem uczuleniowym, moze to byc takze
Rosacea - tradzik rozowaty. Prosze przeczytac artykul
http://www.rppi.com.pl/zdart12983.html
napisany przez lek.med. Malgorzate Lech

Prosze takze poszukac w sieci informacji o Rosacea
Z tego co pamietam to kortykosterydy w masci( Hydrocortyzon a szczegolnie
fluorowane pochodne np. Flucinar) moga zaostrzyc lub nawet wywolac zmiany
notabene fluorowane pochodne kortykosterydow sa przeciwskazane jezeli
chodzi o twarz)

Mysle, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie jednak wizyta u specjalisty

Z pozdrowieniami
Marcello

Komu smieci?
Re: Kretynom z PAPu z dedykacja
Re: miesiączka
Lamblioza u dzieci-czy jest ktoś w temacie?dzieki z góry
BIUST i metody powiększania