do dziewczyn z Gdańska

1. Data: 2004-03-18 16:41:32

Temat: do dziewczyn z Gdańska
Od: "Tes" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Jak wiecie mulina DMC podrożała. W pasmanterii na partyzantów jest po 2,30.
Mam zamiar zamówić w pasmanterii internetowej Mulinka.
Czy któraś z Was chciałaby dołączyć się do zamówienia.
DMC kosztuje tam 1,98. Jak się zamówi za 299,99 zł, to przesyłają
towar na swój koszt.

Piszcie do mnie na priv.

Pozdrawiam wiosennie
tes
--
moja strona ******* http://republika.pl/tes/ ********* Zapraszam

1. Data: 2004-03-18 18:26:24

Temat: Re: do dziewczyn z Gdańska
Od: "Majkii" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Czy któraś z Was chciałaby dołączyć się do zamówienia.
> DMC kosztuje tam 1,98. Jak się zamówi za 299,99 zł, to przesyłają

ja kupuję polską mulinę Ariadna, bo jest o połowę tańsza i również jest
dobra. A tak przy okazji wdepnij do pasmanterii w Centrum Handlowym na
Partyzantów (pawilony) tam mulina może być tańsza.
pozdr

1. Data: 2004-03-18 18:33:19

Od: "Tes" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majkii wrote:
> [...]
> jest dobra. A tak przy okazji wdepnij do pasmanterii w Centrum
> Handlowym na Partyzantów (pawilony) tam mulina może być tańsza.

Dziś tam byłam z zamiarem zakupów i niestety odeszłam z kwitkiem,
bo mam do kupienia 17 motków.
Ariadną też wyszywałam, ale ilość kolorów DMC przemawia za jej kupnem.

Pozdrawiam
tes
--
moja strona ******* http://republika.pl/tes/ ********* Zapraszam