do dziewczyn z Łodzi i okolic

1. Data: 2003-04-07 19:37:35

Temat: do dziewczyn z Łodzi i okolic
Od: "Wiola Pawłowska" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Łodzi zaopatrujecie sie w różnego rodzaju kanwe i akcesoria do
haftu.Bo jak narazie to ja kupuje w Zd.Woli lub Sieradzu i wożę do miasta
wojewódzkiego.
Wiola

1. Data: 2003-04-07 19:42:20

Temat: Re: do dziewczyn z Łodzi i okolic
Od: "Wiola Pawłowska" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

GG 3708818
Wiola

1. Data: 2003-04-07 20:21:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> GG  3708818
> Wiola

ja co prawda nie z Łodzi,ale mam takie swoje ulubione dwa sklepy,jeden na
Piotrkowskiej przy Placu Kościuszki, drugi na ul.Struga.Co prawda widywałam
gdzieniegdzie niższe ceny, ale na asortyment nie narzekam.Chetnie się przy
okazji dowiem,może gdzieś są jeszcze inne miejsca?Zosia

1. Data: 2003-04-08 06:05:58

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2003 21:37:35 +0200, "Wiola Pawłowska"
<w...@s...mediaclub.pl> napisał(a):

>Gdzie w ?odzi zaopatrujecie sie w ró?nego rodzaju kanwe i akcesoria do
>haftu.Bo jak narazie to ja kupuje w Zd.Woli lub Sieradzu i wo?? do miasta
>wojewódzkiego.
>Wiola

Witaj,
ja pasmanterie w Zdunskiej Woli polecalam juz tutaj, polecam i bede
polecac. Zaluje, ze juz nie pracuje w Zdunskiej Woli, bo po muline
specjalnie tam jechac- drozej za bezyne wydam :-))) Chociaz jej cena
nie byla niska, za to wybor wloczek, mulin, nici i czolenka i jakies
inne cuda niewidy - zawsze do kupienia, albo wlascicielka sklepu -
sprowadzala specjalnie na zamowienie i byla szybka i skuteczna w
reakcjach na potrzeby.
W Lodzi to tylko na Struga sie zaopatrywalam. Kiedys robilam "rajd" po
lodzkich pasmanteriach i ... rozczarowalam sie. Niby miasto "nitkowe"
a nie ma zadnej pasmanterii dla zapalencow. ot takie tam - zwyczajne.
W rezultacie- kazda potrzebna rzecz kupuje gdzie indziej. Nitki w
Pabianicach, wloczke w Arelanie, muliny w dwoch pasmanteriach w
Pabianicach (na ul. Pulaskiego - mulinki ale nitki to na ulicy
Moniuszki :-)), kanwe - gdzie trafie..W Zdunskiej Woli wlasnie z tego
co pamietam byl problem z kanwami kupowanymi na miare.
Pozdrawiam
K.Maciaszek
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-04-08 09:54:07

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzieniegdzie niższe ceny, ale na asortyment nie narzekam.Chetnie się przy
> okazji dowiem,może gdzieś są jeszcze inne miejsca?Zosia

Ja niby mieszkam w Lodzi, ale jestem Zgierzanka ;) Zwykle zakupy robie w
biegu w sklepach, ktore mam po drodze. Ostatnio kupowalam tylko nici do
szydelka i frywolitek, najczesciej w takiej malej pasmanterii na Kilinskiego
141 albo 143 (tuz przy skrzyzowaniu z Pilsudskiego). Bardzo sympatyczna pani
tam sprzedaje, jak czegos nie ma w sklepie sama proponuje, ze moze zamowic w
hurtowni :) W sprzedazy sa tam nici i muliny DMC, akcesoria do roznych
robotek, wloczki i malowane kanwy.
Nastepna pasmanteria, ktora ostatnio nawiedzalam, miesci sie w Galerii
Lodzkiej (na samym dole, w tym samym koncu co Rossman). Obsluga moze troche
malo fachowa (jak poprosilam o czolenko do frywolitek, to pani podala mi
igliczke do siatki filetowej :))) ), ale maja nici i muliny Anchor,
akcesoria do robotek, wloczki, kanwy z gotowymi wzorami, maszyny do szycia.
Odkrylam jeszcze dosyc dobrze zaopatrzone pasmanterie na Pilsudskiego (numer
cos kolo 90, na odcinku miedzy Rydza a Geantem) oraz na Kilinskiego (30
pare), pasmanteria Agrafka.
Bede prawdopodobnie w tym tygodniu w tych wszystkich pasmanteriach robic
spis ich asortymnetu, ktory pozniej znajdzie sie na naszej stronie grupowej
:) Jak macie jeskies propozycje sklepow, ktore nalezaloby tam zamiescic, to
piszcie :)

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-11 20:20:48

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hurtowni :) W sprzedazy sa tam nici i muliny DMC, akcesoria do roznych
Nie tylko DMC. Są także muliny Anchora i Ariadny - w pełnym asortymencje. Ceny
standardowe.

> Nastepna pasmanteria, ktora ostatnio nawiedzalam, miesci sie w Galerii
> Lodzkiej

Tam jest dość drogo,

> Odkrylam jeszcze dosyc dobrze zaopatrzone pasmanterie na Pilsudskiego (numer
> cos kolo 90, na odcinku miedzy Rydza a Geantem) oraz na Kilinskiego (30
> pare), pasmanteria Agrafka.

Jest taka niezbyt duża pasmanteria na ul. Zaolziańskiej. Sprzedają tam mulinę
Coatsa (Puppets) w cenie 1 zł za motek.

Jest jeszcze sklep firmowy Ariadny na ulicy NIciarnianej. Pasemka muliny są tam
po 0,58 gr, ale trzeba kupić cały kartonik - 24 szt. O ile dobrze liczę to
kosztuje to ok. 14,- zł.

Kanwę można kupić w Lnie Polskim. Sklep jest na Narutowicza, na tyłach gmachu
telewizji. Jest tam polska kanwa, ale dwa razy udało mi się dostać tam
równiutka. A cena za 1 mb szer. 140 była do 16,- do 25, zł. Kanwy te są świetne
na użytkowe rzeczy - serwety obrusy. Sprawdziłam.

Świetnych zakupach -Halutka

1. Data: 2003-04-12 10:28:38

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Apr 2003 22:20:48 +0200, h...@o...pl napisał(a):

> [...]
>równiutka. A cena za 1 mb szer. 140 była do 16,- do 25, zł. Kanwy te są świetne
>na użytkowe rzeczy - serwety obrusy. Sprawdziłam.

Kobieto !!!!!!!!! :-)
Niech Ci zdrowia nigdy nie zabraknie....:-)
Niech Ci dzieci rosna madre :-)
i wszystko inne :-)
Niegdy nikt mi nie podpowiedzial, ze na tylach TV jest sklep
pasmanteryjny... ale sie ukrywal.
ja tam do Empiku jezdze przeciez ... a sklep tuz tuz.
No dziekuje pieknie za adres...
Na Niciarnianej kiedys bylam ale mi sie sklepu odnalezc nieudalo
firmowego. No to pewnie i nici Ariadny tez? Ha...chyba mnie wycieczka
do Lodzi sie szykuje jakas malutka.
Dziekuje i pozdrawiam serdcznie
K.Maciaszek
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-04-12 14:54:56

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kobieto !!!!!!!!! :-)
> Niech Ci zdrowia nigdy nie zabraknie....:-)

Akceptuję!

> Niech Ci dzieci rosna madre :-)

Nie mam dzieci, ale owszem innym niech rosną!

> i wszystko inne :-)

O tak!

> Niegdy nikt mi nie podpowiedzial, ze na tylach TV jest sklep
> pasmanteryjny... ale sie ukrywal.

To nie jest sklep pasmanteryjny. To jest sklep z materiałami.

> ja tam do Empiku jezdze przeciez ... a sklep tuz tuz.
> No dziekuje pieknie   za adres...

Dokładnie abyś lepiej go mogła znależć to: jak będziesz szła od Empiku, to
musisz przejść takim przejściem, które jest pomiędzy Kaskadą a TV, i iść
prościutko. Sklep Lnu Polskiego jest w oficynie na wprost (jak będziesz szła).
Wybieram się tam w poniedziałek lub we wtorek. Potrzebuję kanwy na serwetę
(jestem typowy użytek - czyli lubię robić rzeczy użytkowe).Polska będzie więc
bardzo dobra. Niestety nie zawsze jest. Napisz co Ci jest potrzebne to sprawdzę
czy jest i dam Ci znać.

> Na Niciarnianej kiedys bylam ale mi sie sklepu odnalezc nieudalo
> firmowego. No to pewnie i nici Ariadny tez?

Oczywiście, że są w dużym wyborze. Dokładny adres Niciarniana 2/6. Sklep jest
przy fabryce.

Mam nadzieję, że moje informacje na coś Ci się zdadzą.

Pozdrawiam cieplutko - Halutka

1. Data: 2003-04-12 17:03:19

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Apr 2003 16:54:56 +0200, h...@o...pl napisał(a):

>Nie mam dzieci, ale owszem innym niech rosną!

No to pomysl szybciutko cos przyjemnego i niech Ci sie spelni :-)))

>Dokładnie abyś lepiej go mogła znależć to:

Dziekie, kojarze jakos tak to przejscie miedzy kaskada a TV. Tam
wczesniej jest parking, gdzie zawsze parkuje. Echhh...

> Napisz co Ci jest potrzebne to sprawdzę
>czy jest i dam Ci znać.

Nigdy w zyciu !!! :-))))
Nic mi nie jest potrzebne :-) jako typowy chomik chce sie tylko
rozejrzec :-) - mam zapasik roznych rzeczy. No ale.... jak dojrze cos
cudnego, co musze dokupic koniecznie :-)))) No wiesz. Tak sie rozejrze
i jak znam siebie - kupie,, kupie, kupie. :-)))
Tak powaznie to chyba ciemno brazowy len grubo tkany jest tym co
moglabym pozadac. Ale sama nie wiem do czego...Moze jakis obrus? A
moze cos innego. A moze len w kolorze ecru? Bo nie mam . male serwetki
wtedy moznaby udziergac szydelkiem. No cos tam napewno dojrze:-)
Dzieki za adres....

>Oczywiście, że są w dużym wyborze. Dokładny adres Niciarniana 2/6. Sklep jest
>przy fabryce.

To sa jakies straszliwie odlegle rejony. Dzielnica fabryczna taka-
odleglosci zawile. Tam obok jest Coats? Dobrze kojarze?

To nie wiem czy sprawdzalas. Wloczka Arelan - jest u producenta czyli
na Rzgowskiej chyba- ale to sprawdze adres dokladniej - jak jakis
motek dorwe. Adres zakladu Arelan i tam jest sklep firmowy- trzeba
przejsc przez portiernie. Wybor kolorow i cen - cudowny. Jezeli
drutujesz, albo tkasz wloczka albo cokolwiek innego z wloczka robisz-
to tam jest naprawde duuuzo taniej.

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-04-13 12:50:57

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cudnego, co musze dokupic koniecznie :-)))) No wiesz. Tak sie rozejrze
> i jak znam siebie - kupie,, kupie, kupie.  :-)))

Rozumiem Cię. Też jestem chomikująca. Wszystkie rzeczy, które mam schomikowane
(a mam tego trochę, mamy poczekalnię i swoją również), czekają z pomysłami w
mojej głowie. Niestety czas nie jest z gumy.A szkoda!

> To sa jakies straszliwie odlegle rejony. Dzielnica fabryczna taka-
> odleglosci zawile. Tam obok jest Coats? Dobrze kojarze?

Strasznie mi przykro, ale nie wiem, gdzie jest zakład Coats-a. A więc nnnie
wiem, czy blisko czy daleko!

> To nie wiem czy sprawdzalas. Wloczka Arelan - jest u producenta czyli
> na Rzgowskiej chyba- ale to sprawdze adres dokladniej - jak jakis
> motek dorwe.

Nie jestem pewna czy ten zakład jeszcze istnieje. Tam gdzie kiedyś był jest
teraz WSI. Tak mi się przynajmniej wydaje. Włuczki mam pół szafy starych
zaapasów. Nie szukam nowych. Swego czasu sporo kupowałam w secend hand-ach.
Mogły to być gotowe wyroby - ręczne i maszynowe- ale zawsze sprawdzałąm czy
można to spróć. Gdy było można, to btrałam. Najczęściej były to grosze. No
można było znalęźć b. ciekawe rzeczy. Teraz nie wiem - dawno nie szukałąm tam
niczego.

Czy można Ci zadać osobiste pytanie? A zadam, co mi tam!

Jak masz na imię, lub jaką masz "ksssywkę"? Pisanie do Ciebie "Dzie dobry
Maciachow-a -owo" jakoś mi nie leży? Co Ty na to?

O wiem, mogę pisać "Droga Klubowiczko! (Grupowiczko!)"
E coś nie tak!!

Serdecznie pozdrawiam - Halutka vel Halina

> Pozdrawiam
> Maciachowa
> --
> Maciachowa
> m...@w...pl
> http://maciachy.republika.pl

xxx - Święta
do posiadaczek animal baby
[hardanger] link - obrus
[frywolitki] szukam instruktorki;) - Trójmiasto
linki