Re: do ginekologów

From: "nurich" <n...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: do ginekologów
Date: Fri, 17 Dec 2004 16:34:31 +0100

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:41C2CEC2.9010807@nielubiespamu.o2.pl...

> Pomimo, ze tylko 40 zl w portfelu zostalo ?
> MSPANC.
>
> D.
> --
Nie wytrzymam muszę się w końcu odezwać i skomentować. Niektórzy tego nie
rozumieją, faktycznie w portfelu parę złotych zostało i dziwią się że ja się
cieszę. A powiedzcie mi czy stawiacie znak równości między ludzkim życiem a
pieniądzem? Dla mnie to drugie jest o wiele mniej ważne. Nie muszę jeść
najdroższej wędliny, nie muszę mieć samochodu , nie muszę mieć nowych
ciuchów. Zamiast tego mamy miłość, którą chcemy przelać na kogoś
trzeciego.Zaraz mi powiecie, że miłością się najeść nie można. Nie jestem aż
tak biedna. Pracuje jako nauczycielka, mąż ma firmę, dostaliśmy kredyt na
własne mieszkanie, ale jest ciężko, czasem nie starcza do końca miesiąca.
Ale dla mnie to żaden problerm, z głodu nie umieram, bo mam przyjaciół i
potrafię dobrze zagospodarować nawet 10 złotych. Pozatym jako nauczycielka
spotykam na codzień dzieci z różnych rodzin i powiem wam szczerze, że te z
rodzin bardzo zamożnych to dzieci wstrętne, rozpuszczone bachory, bez
szacunku do kogokolwiek i czegokolwiek, mają nowe komórki, nowe komputery a
w głowie i sercu pustki. Sama wychowałam się w ciężkich warunkach i nigdy
nie narzekałam.