do lekarza o świeżym spojrzeniu ;)

1. Data: 2002-11-25 03:30:19

Temat: do lekarza o świeżym spojrzeniu ;)
Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co tutaj chodzi???

Ja 25 lat;
bole kolam,
zawroty głowy,
temp 37,3
bol serca,
kaszel,
wzmozona potliwosc,
utrata wagi ciala.
bol miesni

moj facet 26 lat;
drozdzyca /leczona,
bole miesni,
temp 37,6
bol glowy,
kaszel,
wysokie cisnienie,
duza potliwosc,
utrata masy ciala ok 9kg/2 miesiace,
nadpobudliwosc

Morfologia, cukier, mocz, hormony w normie.
20 wizyt u lekazy dalo rezultat postawienia diagnozy, że pacjent przyjal za
duza ilosc antybiotykow, - zaczelo sie od zapalenia ucha. Ja ich nie
przyjmowalam a objawy mamy podobne ps. drozdzycy na pewno nie mam.
Tak to juz jest od 1,5 miesiaca wczesniej bylismy okazami zdrowaia. 2
miesiace temu wrocilismy z Egiptu, moze to cos z tamtad?
Do kogo sie zglosic, bo czujemy sie potwornie.
dzieki za pomoc

2. Data: 2002-11-25 09:06:48

Temat: Re: do lekarza o ?wieżym spojrzeniu ;)
Od: "whatsupdoc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zaleznosci od miejsca zamieszkania zalecalbym
udanie sie do najblizszej kliniki zajmujacej sie mikrobiologią i
parazytologią
tj. pasożytami, możliwe, że macie jakies swinstwo, zdarza sie
im predzej tym lepiej
skad jestescie?

3. Data: 2002-11-25 12:44:42

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "whatsupdoc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> parazytologią
> tj. pasożytami, możliwe, że macie jakies swinstwo, zdarza sie
Czesc !
Bodajze jedyny w Polsce instytut medycyny tropikalnej miesci sie w Gdansku.
Poza tym warto popytac w sanepidach, szpitalach zakaznych i w zakladach
mikrobiologii i parazytologii lekarskiej na akademiech medycznych .
Pozdrawiam - zycze duzo zdrowia - Amalein

4. Data: 2002-11-25 14:30:56

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bodajze jedyny w Polsce instytut medycyny tropikalnej miesci sie w
Gdansku.

A przypadkiem nie w Gdyni?

5. Data: 2002-11-25 18:24:58

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora