Re: do milosnikow roz i kolorowych katalogow

1. Data: 2000-02-22 11:15:54

Temat: Re: do milosnikow roz i kolorowych katalogow
Od: a...@b...gnet.pl (agora) szukaj wiadomości tego autora

Starkl ma sklep w Sosnowcu obok MacroCash - informacja dla blisko mieszkajacych
A.

Od 21.02 do 5.03. aukcja charytatywna firmy Inter-Aukcja i Caritas Polska.
Licytujemy samochody, sprzęt komputerowy oraz wiele innych ciekawych i
cennych rzeczy. Spotkaj się z nami na stronie http://www.ia.pl lub na serwerze
Caritas - http://www.caritas.pl

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-22 11:20:26

Temat: milosnicy storczykow
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

a dla milosnikow storczykow z warszawy i okolic mam informacje, ze w OBI
w Alei Krakowskiej w zeszlym tygodniu byla dostawa i ogromny wybor.
Dorota

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

RE: marny hiacynt
Święty, święty...
Cycas revoluta?
Ziemiórki
Holandia - nikt nie jest zainteresowany?