do neurologa

1. Data: 2002-10-09 20:59:13

Temat: do neurologa
Od: "yogi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam 25 lat od siedmiu lat bolom mnie ręce nogi wyniki mam ok.
Od roku zauważyłem drżenie rąk i głowy w sytuacjach stresujących a także b
óle podobne do rąk w okolicach szyji pleców i tyłu gowy z tylu glowy i ż
ołądka odczówam mocny puls i ciągłe piszcenie w uszach kupowałem tabletki
uspokajające i magnez i zażywałem to przez 3 miesiące i bez poprawy prosze o
odpowiedz dzęki pozdrawiam

2. Data: 2002-10-09 21:01:19

Temat: Re: do neurologa
Od: "yogi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to cos nietak
Użytkownik yogi <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao2558$d9t$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-10-09 21:22:34

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yogi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> to cos nietak
> Użytkownik yogi <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ao2558$d9t$...@n...tpi.pl...

to ja myśle co trzeba sie pokazać lekarzowi
sie wydaje mi
to może nie być nic ale trzeba sie zbadać i sprawdzić a tak na drucie to
nikt ci nie napisze bo za mało informacji
(złaszcza te bóle podobne do rąk mnie powaliły na podłoge i długo wstac
nie mogłem)

NMSP...

Forma postu - przepiękna, cały tekst nadaje się do sygnaturki...
A co do problemu - mimo całej sympatii wywołanej przez tak perfekcyjnie
spreparowany list (bo nie wierze, żeby 25 latek umiejący sie posługiwać
komputerem rzeczywiście posługiwał się takim jezykiem) - nie moge pomóc z
powodów jak wyżej.
Myślę, że wizyta u neurologa może być dobrym wstępem do rozwikłania
problemu. Powodzenia.

;)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

4. Data: 2002-10-10 07:54:31

Od: "Klaudia Zybert" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikt ci nie napisze bo za mało informacji
> (złaszcza te bóle podobne do rąk mnie powaliły na podłoge i długo wstac

ROTFL! Dziękuję Ci Marku za poprawienie mi nastroju :-)))))) Chociaż może
powinnam podziękować yogiemu?
:-DDD
pozdrawiam serdecznie
Klaudia