do optymalnych- pomozcie zaczac

11. Data: 2003-06-02 21:37:54

Temat: Re: do optymalnych- pomozcie zaczac
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bbger1$pih$1@inews.gazeta.pl...
> Ale po co zjadasz ten wstretny, nikomu niepotrzebny i rakotworczy blonnik?
> Czyzby problemy z wyproznianiem?

:))) nie, jakimś dziwnym trafem jest razem z węglowodanami ;)) 200g
ziemniaków + 150g pomidora + 20 g moreli suszonych daje jakieś 7g błonnika
;))) myślisz że to ma duży wpływ na perystatykę ????
Slawek

12. Data: 2003-06-02 21:39:06

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
błonnika
> ;))) myślisz że to ma duży wpływ na perystatykę ????

Nie wiem. Zapytaj tych optymalnych, ktorzy musza te suszone sliwki czy
morele zjadac, bo inaczej by im oczy strzelily. Albo poeksperymentuj na
sobie, w koncu weglowodany z ziemniaka sa tak samo dobre, jak inne (wg.
swietego Jana).

13. Data: 2003-06-02 22:15:29

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bbgg7p$sv2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Nie wiem. Zapytaj tych optymalnych, ktorzy musza te suszone sliwki czy
> morele zjadac, bo inaczej by im oczy strzelily.

To na początku tylko oczy im wychodzą ;))) zresztą ja nie miałem i nie mam
żadnych wytrzeszczów ;)))

Albo poeksperymentuj na
> sobie, w koncu weglowodany z ziemniaka sa tak samo dobre, jak inne (wg.
> swietego Jana).

Troche długo się gotuje ziemniaki żebym rano je zjadał a wczorajsze mi nie
idą ;)))
Slawek

14. Data: 2003-06-03 05:37:38

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Tłuszczu tu nie tolerują... bo zaraz reagują
> na grupie słowami podobnymi do wymiocin.

Spadaj na drzewo Krystyna!

Waszych przekonań nie podzielam, ale je szanuję. Każdy ma prawo wyboru. A
tym zdaniem mnie wkurzyłaś. Jesli ktos mówi do ciebie "slowami podobnymi do
wymiocin", to z nim nie rozmawiaj i nie odwiedzaj tej grupy - z korzyscią
dla siebie i innych - myslę. Zwlaszcza, ze jest tyle grup do ... DO.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

15. Data: 2003-06-03 11:03:02

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:bbhc7a$6e5$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Spadaj na drzewo Krystyna!
>
> Waszych przekonań nie podzielam, ale je szanuję.

O? I nie widzisz w tych dwóch zdaniach sprzeczności???

> Każdy ma prawo wyboru.
> A tym zdaniem mnie wkurzyłaś. Jesli ktos mówi do ciebie "slowami
> podobnymi do wymiocin", to z nim nie rozmawiaj

Nie mogę nie zareagować, jeśli porównuje się mnie do sekciarzy, bo to
nieprawda.
I zwróć uwagę, że ja Ciebie nie obraziłam, ale doskonale potwierdziłeś moje
powyższe wnioski na temat nietolerancji tłuszczu, a tym samym i
tluszczojadów.
No i mówiąc wprost - żygnąłeś za pomocą chamskiego zdania.

i nie odwiedzaj tej grupy - z korzyscią
> dla siebie i innych - myslę.

Źle myślisz, bywają na grupie ludzie, którzy otrębów mają już dość.
Mam lepszy pomysł: nie czytaj mnie, albo jeszcze lepiej zablokuj, ale
wypraszać mnie stąd nie masz prawa, tylko dlatego, że Cię mdli od tłuszczu i
moje poglądy
wraz z dietą Ci nie pasują. Ignorujesz zasady opisu tej grupy:

---------
TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

Grupa dyskusyjna, na której można dyskutować o różnych dietach,
od leczniczych po odchudzające diety-cud, przedstawiając teorie
leżące u ich podstaw, ich cechy charakterystyczne, zasady
i funkcjonowanie w praktyce.

Dopóki nie zaistnieje adekwatna grupa *.advocacy, dopuszczalna
jest tematyka wyższości jednej diety nad inną, pod warunkiem
zachowania kultury wypowiedzi.

Dyskusje z zakresu zagadnień medycznych czy kulinarnych należy
toczyć na adekwatnych grupach; dopuszcza się jednak takie posty
w podgrupach dotyczących konkretnych diet, jeżeli ich treść jest
integralnie z nimi związana, przez co ich publikacja na grupach
bazowych mogłaby wywołać zbędne zamieszanie.

Crossposty z wyżej opisanymi grupami są dopuszczalne tylko przy
ustawieniu/podaniu jednej grupy, na której ma się toczyć dalsza
dyskusja (pole FollowUpTo).

Tematy ogłoszeń dotyczących tylko jednej, konkretnej diety,
należy poprzedzać adekwatnym, zrozumiałym prefiksem, ujętym
w nawiasy kwadratowe (np. [DO], [WEGE]).

Ewentualne podgrupy dla diet, na temat których ilość postingów
znacząco się wyróżnia na tle pozostałych, tworzone będą przy
zachowaniu standardowej procedury. Po utworzeniu takowych,
dyskusje na temat owej diety należy prowadzić w podgrupie, nie
obciążając grupy głównej.

Podobnie, jak w całej hierarchii pl, zabronione jest wysyłanie
listów zawierających jakiekolwiek binaria -- programów/zdjęć itp,
jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem grupy.

Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Piszący są zobowiązani do przestrzegania
netykiety oraz innych zasad przyjętych w hierarchii pl.
------

16. Data: 2003-06-03 11:52:45

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O? I nie widzisz w tych dwóch zdaniach sprzeczności???

Nie widzę. Można z czymś się nie zgadzać, ale szanować odmienność poglądów.
Zawsze staram się to robić.

> I zwróć uwagę, że ja Ciebie nie obraziłam,

Ja się z zasady nie obrażam. Ale uogólniając postawy ludzkie możesz kogoś
urazić, co ci się udało zrobić tekstem o wymiocinach wydobywających się z
moich m.in. ust. Stąd moja reakcja. Może zbyt emocjonalna.

>ale doskonale potwierdziłeś moje
> powyższe wnioski na temat nietolerancji tłuszczu, a tym samym i
> tluszczojadów.

A ty dalej swoje... nie o to przecież chodziło...

> No i mówiąc wprost - żygnąłeś za pomocą chamskiego zdania.

Jeśli już to "rzygnąłeś". No cóż - przepraszam.

> Źle myślisz, bywają na grupie ludzie, którzy otrębów mają już dość.

Ich wybór. Czy ja im każę je jeść???

> Mam lepszy pomysł: nie czytaj mnie, albo jeszcze lepiej zablokuj,

...przemyślę to.

> ale
> wypraszać mnie stąd nie masz prawa,

Ani myślę, odniosłem jednak wrażenie, że to ty się tu źle czujesz...
Potraktuj to jako koleżeńską radę...

> tylko dlatego, że Cię mdli od tłuszczu i
> moje poglądy
> wraz z dietą Ci nie pasują. Ignorujesz zasady opisu tej grupy:

????????????????

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

17. Data: 2003-06-03 15:34:31

Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:
> Sekty mają z optymalnymi wspólną cechę: wiara w nieudowodnione
> dogmaty wbrew rzetelnym badaniom naukowym.

Problem w tym, ze trudno ocenic, ktore badania sa rzetelne. Smiem twierdzic,
ze ten kto finansuje badania ma duzy wplyw na sposob wydawania swoich
pieniedzy i na publikacje (lub nie) ich wynikow. Niestety swiatem rzadza
pieniadze.
W przypadku diety optymalnej pewnie historia oceni jej zalozenia. Mam
wrazenie, ze pozytywnie.

--
Grzegorz

"Never argue with an idiot. They'll drag you down to their level, then
beat you with experience."

18. Data: 2003-06-03 16:43:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Problem w tym, ze trudno ocenic, ktore badania sa rzetelne. Smiem
twierdzic,

To dość prosta zasada.
Rzetelne badania na podstawie notatek dają się przeprowadzić ponownie w
innym miejscu, przez innych uczonych i dają identyczne wyniki lub prowadzą
do identycznych wniosków.
To, co w radiu Zet czy innym podają jako "amerykańscy naukowcy blabla", czy
też to, co czytamy w reklamach to kpiny a nie badania. Z tego powodu różni
ludzie jak np Krystyna całkowicie negują wyniki rzetelnych badań ponieważ
nie umieją odróżnić rzetelnych od sponsorowanych.

> ze ten kto finansuje badania ma duzy wplyw na sposob wydawania swoich
> pieniedzy i na publikacje (lub nie) ich wynikow. Niestety swiatem rzadza
> pieniadze.

Zgadza się. Dlatego powinniśmy brać pod uwagę badania, których sposób
przeprowadzenia został opisany i powtórzone zostały w niezależnych od
pierwszego ośrodkach.

> W przypadku diety optymalnej pewnie historia oceni jej zalozenia. Mam
> wrazenie, ze pozytywnie.

Czego życzymy wszystkim optymalnym.
:-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

19. Data: 2003-06-03 16:54:14

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbi?ski wrote:

> To do?ae prosta zasada.
> Rzetelne badania na podstawie notatek daj? si? przeprowadziae ponownie w
> innym miejscu, przez innych uczonych i daj? identyczne wyniki lub prowadz?
> do identycznych wniosków.

Doswiadczenie z dziedziny fizyki jadrowej (doskonale mozliwosci
pomiarowe - nie tak trudne jak w badaniach nad dieta), tak zwana
'cold fusion' zostalo powtorzone i potwierdzone w kilkunastu swiatowych
laboratoriach. A po krotkim czasie okazalo sie, ze to kompletna fikcja.
Tak wiec ta prosta zasada nie jest znow tak prosta.

Pozdrawiam
Wojtek

20. Data: 2003-06-04 12:22:24

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grzegorz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nieudowodnione do końca, bo decydenci boją się końcowych wyników
JAK OGNIA...

> [...]
> ludzie jak np Krystyna całkowicie negują wyniki rzetelnych badań ponieważ
> nie umieją odróżnić rzetelnych od sponsorowanych.

Jasiu, wiele razy już Ci pisałam, że prawdą jest tylko to, co się sprawdza w
praktyce. I z tego też powodu w moim długim życiu i wieloletnim stosowaniu
różnych diet - żadna na dłuższą metę się nie sprawdziła! Otręby też!!!
I to jest logiczne! W końcu nie jestem ziarnojadem, otręby nie mogły więc
mnie wyleczyć...
Gdy zastosowałam tę alternatywną, najbardziej przewrotną, przed którą tak
alergicznie ostrzegają "Wszechwiedzący Na Żywieniowych Stolcach" - nagle
wszystkie moje problemy zaczęły znikać! DLACZEGO???
Żebyś mi przytoczył tu setki swoich naukowych badań - one nijak u mnie się
nie sprawdzają i nie zrobisz ze mnie z powrotem ziarnojada.
Pod każdym względem bardzo odpowiada mi stan w jakim jestem od 5-ciu lat.

> Zgadza się. Dlatego powinniśmy brać pod uwagę badania, których sposób
> przeprowadzenia został opisany i powtórzone zostały w niezależnych od
> pierwszego ośrodkach.

A bierz sobie je, szczególnie te wszystkie mocno nagłośnione.
Tak się jakoś składa, że prawda jest zawsze gdzieś pod podszewką,
a kłamstwo wręcz krzyczy ze wszystkich mediów. DLACZEGO???

Ja też mam takie wrażenie. Prędzej czy później - tak musi być.

> Czego życzymy wszystkim optymalnym.
> :-)

Dziękuję : )

> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> [...]

A Tobie, jako płetwonurkowi polecam do przeczytania ciekawostkę
(oczywiście nie popartą rzetelnymi badaniami naukowymi ;))
na temat kondycji opty- nurków z grupy < d.o.ogloszenia > pt.
"Opty-nurkowie z Chicago".
Dostępne także na stronie http://www.dieta-optymalna.info/

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Każdy człowiek może zbłądzić, uparcie trwać w błędzie - tylko głupi.
Cyceron

pełnoziarnisty=razowy?
pytanie o extra-fit
chudnę na oko a nie na wagę!