do pamany - komunia

1. Data: 2006-02-10 16:25:34

Temat: do pamany - komunia
Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wiem że ten temat był niedawno ale przeoczyłam.

mam pytanie do pamany głownie ale inne rady też przyjme baaardzo chętnie.
u mnie też dziewczynka ma wszystko a jeśli nie ma to napewno reszta rodziny
zadba by miała.
więc zastanawiam się nad kopertą lub naszyjnikiem i ew. bransoletką(myślałam
też o pierścionku ).
no a do koperty to ile, bo przecież z drugiej strony to nie ślub. Mała
dostawała już koperty na urodziny ale nie wiem ile tam było.
nie chciałabym znów wyjść na drentwusa bo ostatnio na urodziny daliśmy grę
elktroniczną do nauki angielskiego i to była klapa

pozdrawiam, mletka

2. Data: 2006-02-10 17:11:43

Temat: Re: do pamany - komunia
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie chciałabym znów wyjść na drentwusa bo ostatnio na urodziny daliśmy grę
> elktroniczną do nauki angielskiego i to była klapa

to chyba do mnie :)

wiesz ,problem jak narazie nie istnieje bo jeszcze mamy sporo czasu ale
ja bede obstawiac za ksiazka plus jakas gra na ktora bedzie mial akurat
wtedy ochote.
Poniewaz to chrzesniak TŻ z ulubionej jego rodzinki,nie lubianej przeze
mnie dlatego wtrącac sie nie bede bo wyjde na większą jedze niz jestem :)
Mam zreszta nadzieje na chorobe w tym czasie aby nie musiec tam jechac i
usmiechac sie do kotleta o nie u nich nie bedzie kotletów tylko jakies
francuskie fiu-bdżiu:D

w zeszlym roku jechal do swojej chrzesnicy ktora tez ma wszytsko :)
poniewaz nie zarabiam kokosów a widzialm ja 3 razy od urodzeniam dalam
bransoletke i Małego księcia.
na szczescie na tym zakonczyla sie moja rola bycia
chrzestną:)bierzmowanie i slub odpada ,napewno nie bedzie mnie tam.
p.

3. Data: 2006-02-10 17:59:49

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na szczescie na tym zakonczyla sie moja rola bycia chrzestną:)bierzmowanie
> i slub odpada ,napewno nie bedzie mnie tam.

super pomysł z tym Małym Księciem. Jeśli tylko mąż zaakceptuje (jego
chrzesnica a zmartwienie moje) wykorzystam go. Też nie mam kokosów więc
prezent typu aparat foto lub nawet komórka odpada. Dołoże jeszcze
bransoletkę lub pierścionek (łańcuszek podejrzewam kupi chrzesna) i będzie
fajny komplet.

pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź,
mletka

4. Data: 2006-02-10 22:02:49

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezent typu aparat foto lub nawet komórka odpada. Dołoże jeszcze
> bransoletkę lub pierścionek (łańcuszek podejrzewam kupi chrzesna) i będzie

no u mnie aparat i komorka odpada bo dzieciak to ma i to jedne z
najlepszych:-/

dziewczynce łatwiej kupic cos z bizuterii.
p.

5. Data: 2006-02-12 05:15:14

Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chciałabym znów wyjść na drentwusa bo ostatnio na urodziny daliśmy grę
> elktroniczną do nauki angielskiego i to była klapa

Ja od lat daję dzieciom na komunię "Opowieści z Narnii". Teraz po filmie pewnie
będę musiała cos innego wymyślić. Zastanawiam się np nad obrazem świętego
patrona.

Matka Chrzestna to funkcja religijna. Jasne, że kiedy chrześniak z niezamożnej
rodziny, to I Komunia jest okazją do jakiegoś polepszenia jego bytu (te rowery
i komputery). Ale jeśli ma wszystko, to przypomnij sobie, że jesteś
odpowiedzialna za jego wzrastanie w wierze.

pozdrawiam
Jagoda

6. Data: 2006-02-12 17:03:29

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jeśli ma wszystko, to przypomnij sobie, że jesteś
> odpowiedzialna za jego wzrastanie w wierze.

szczegolnie ze sama nie wierze ,nie chodze do kosciola i zyje w grzechu :)
p.

7. Data: 2006-02-14 18:50:40

Od: "Hermiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeśli ma wszystko, to przypomnij sobie, że jesteś
>
> szczegolnie ze sama nie wierze ,nie chodze do kosciola i zyje w grzechu
:)

Ale możesz dać dziecku Biblię (sprzedają w księgarniach katolickich nie
pytając o wyznanie kupującego :)). Można dostać też pięknie wydane i
ilustrowane wydania.
Danusia dostała też piękny atlas miejsc biblijnych.
Zostanie to dziecku na lata, będzie pamiatką, przyda sie w szkole na
religii.

Pozdrawiam
Kasia + Danusia(14) + Agatka (11)

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAB0`1`( !```3S/___R'Y! $```$`+ ````")`!$```+1C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#S[ 6(TFH)WD828H\RIO'$XQ+;L?/K,(_H,9@#4'KW'T')-#
M7U,8(!:ABU9T]0S.L%?@TNB,LK"]+LUJ_I'%5^2XS.:=AO"Z2Y6
MAKU/NXX=
MY[0"]R<X!YB7A6?&% 2&`JDVV+=G=4-GZ4A%69@(R+<9EA@9J<AY^6F*. I&
MI]JH&LBJYYFZ=RJ8RRG+6T5RPW66\R8Y["N%^E:V%6R)UB7*-34
]+=79H9*M
9O<W=[?T-'BX^_DQM?HZ>KK[.WN[N40``.P``
`
end

8. Data: 2006-02-16 08:27:37

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hermiona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>moje dzieci jak będą miały komunię nie dostawały już takich prezentów. nie
>zapominajmy że biblię, łańcuszki z krzyżykiem lub medalikiem albo obrazki
>święte dzieci dostaja na chrzciny. nie chce być tu posądzona o poglądy anty
>kościelne ale moje dzieci mają w swoim pokoiku na ścianie 3 obrazki z
>aniołem stróżem, 4 biblie a 2 drewniane obrazki wiszą w domku na działce,
>do tego dochodzą jeszcze łańcuszki. myslę że przy następnych tego typu
>prezentach miałabym problem bo przecież nie można tego schowac musi być na

pozdrawiam, mletka

9. Data: 2006-02-16 09:17:18

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

moje dostalo tylko lancuszek z medalikiem od chrzestenj ,zadnych
obrazkow itp bibli nie dostalo.

co do wiszacych obrazkow itp nie zauwazylam w zadnym z domów gdzie sa
dzieci aby wisialy tego typu rzeczy -ot polska wiara:)
p.

10. Data: 2006-02-16 16:01:26

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> co do wiszacych obrazkow itp nie zauwazylam w zadnym z domów gdzie sa
> dzieci aby wisialy tego typu rzeczy -ot polska wiara:)

no widzisz. ja sama tak za bardzo nie jestem praktykująca (chyba z lenistwa)
ale moje dzieci mają każde swój obrazek z aniołem stróżem, które kupiliśmy
gdy się urodziły i poświęciliśmy w kościele. Obrazki zawsze wiszą nad ich
główkami. Dodatkowy obrazek wisi nad drzwiami ale wynika to z tego że
dostali go w prezencie na chrzciny i jest naprawdę bardzo ładny.

mletka

Zatroskanym pod rozwagę... ;)
Dzieci w Polsce to luksus!?
Jakie łyżwy dla 11 latka?
Dobra podstawówka w okolicach Brzeźna, Zaspy
Jak ubezpieczyc dzieci?