do pań z szydełkiem

11. Data: 2002-08-19 11:05:54

Temat: Re: do pań z szydełkiem
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:3b43.00000008.3d60cef5@newsgate.onet.pl...
> Ja namiętnie szydełkuję od paru dobrych lat.z tym, że głównie wyrabiam
serwetki
> różnych rozmiarów i firanki.Też gdzieś mam kilka wzorów bluzeczek, mogę
> poszukać.Za to dysponuję kilkunastoma wzorami serwetek i firanek
szydełkowych.
> Chętnie się podzielę albo wymienię.
> Urszula

A moge sie usmiechnac o firanki i inne podobne koronki ?
Sama nie mam wiele na wymiane, ale .... ;-)

Pozdrawiam
Asia

12. Data: 2002-08-22 11:58:09

Temat: Odp: do pań z szydełkiem
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja moge wkn???Takie najprostsze...

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
Radek Radziewiński (dusiek),27 lat (06.08.1974)

śliczności
Frywolitki iglowe
Witaj Moniko z Poznania !
"przetworowo-sloiczkowe" wzorki