do robótkowiczek z Górnego Śląska

1. Data: 2005-01-08 11:36:19

Temat: do robótkowiczek z Górnego Śląska
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprawdzie od niedawna udzielam się na naszym wspaniałym forum ale stwierdzam
ze smutkiem że nasze koleżanki z innych miast organizują sobie spotkania
nie-tylko-on-line a my nie możemy się zorganizować. Dlatego piszę z
zapytaniem ile byłoby chętnych koleżanek ... i kolegów na małe spotkanko,
powiedzmy w Katowicach. Oczywiście termin i miejsce do ustalenia. Naraznie
zbieram osoby reflektujące na taki meeting :)
Pozdrawiam i czekam na odzew
Aga z Tychów

1. Data: 2005-01-08 11:42:54

Temat: Re: do robótkowiczek z Górnego Śląska
Od: Brzydula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2005 12:36:19 +0100, Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał:

> (...) Dlatego pisz? z
> zapytaniem ile by?oby ch?tnych kole?anek ... i kolegów na ma?e spotkanko,
> powiedzmy w Katowicach. Oczywi?cie termin i miejsce do ustalenia.
> Naraznie
> zbieram osoby reflektuj?ce na taki meeting :)

Jak najbardziej jestem za! Jestem tu nowa - ale to najlepszy sposób aby
poznać Was i - przy okazji - czegoś się nauczyć.

Pozdrawiam,
Agnieszka z Sosnowca.

--
"Dobry seks jest wtedy, gdy nawet sąsiedzi muszą po wszystkim zapalić..."

1. Data: 2005-01-08 11:54:18

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzydula" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak najbardziej jestem za! Jestem tu nowa - ale to najlepszy sposób aby
> poznać Was i - przy okazji - czegoś się nauczyć.
>
> Pozdrawiam,
> Agnieszka z Sosnowca.

Spotkanie bedzie w lutym jak Mycha wróci z urlopu :)

Pozdrawiam
Ania "Carmen"
Zabrze

1. Data: 2005-01-08 12:17:32

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dołączę sie i ja .
Małgorzata z Pszczyny

1. Data: 2005-01-08 14:30:59

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się przyłączam, lecz nie wiem czy mogę, bo jestem "drutowiczką"?
Teresa z Zabrza

1. Data: 2005-01-08 15:17:56

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wielką przyjemnością dołączę się również :)

ufffo :) z katowic

1. Data: 2005-01-08 16:04:17

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście ja też chętnie się z wami spotkam i poznam w końcu zdolne
koleżanki :)

Marzena ( Knurów)

Jejku...nie wiedziałam ,że wyszywanie xxx jest takie superowe !!!

1. Data: 2005-01-08 16:07:38

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za liczne odpowiedzi. Proponuję tak jak pisze Carmen poczekać do
lutego.
pozdróvki
Aga

1. Data: 2005-01-08 16:20:16

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Cieszę sie bo zwykle góruje xxx, bedę miała bratnią duszę, bo ja tez drutowo-
szydełkowa :)

1. Data: 2005-01-08 17:02:27

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też podpisuję się pod robótkami szydełkowymi :) a drutować się uczę z ,
jak narazie, niezłymi skutkami.
Aga

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cieszę sie bo zwykle góruje xxx, bedę miała bratnią duszę, bo ja tez
drutowo-
> szydełkowa :)

dla amatorek serwet na drutach
wzory szydelko, druty