do siwej i nie tylko:-)

151. Data: 2007-09-24 05:55:44

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" :

> Tak jest jak się czyta książki a nie patrzy na ludzi
>
> Qra, informatycy chodzą tak ubrani, że łał

Nie byłam w Stanach.

Patrzę na kolegów i koleżanki w pracy (Polska, urząd, praca "na zapleczu" w
dziale informatyki)
Jeden w t-shircie, drugi w szarej koszuli i jeansach, koleżanka w ładnych
czerwonych spodniach i czarnym swetrze, ja w polarowej kamizelce, w
bojówkach i adidasach na nogach. Szefowa w jasnych spodniach i sweterku.

Czasem jak mam ważne spotkanie, lub konferencję to się wbijam w kostium, ale
na szczęście nie zdarza sie to częściej niż raz na 2-3 miesiące.

Pozdrowienia

Basia

152. Data: 2007-09-24 06:59:07

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

23.09.2007, Qrczak <q...@g...pl> napisał(a)

Od razu leń...leżą sobie na półce i albo je zwężę, albo utyje.
A ćwiczą zręczność palców.
;)

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

153. Data: 2007-09-24 07:55:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. napisał(a):

> Ale to jest szkola w ktorej tak nie ma. Na zebraniu jakas mamuska
> zapodala jako pomysl, pani stwierdzila ze slicznie beda wygladali, i
> okazuje sie ze tylko jedna klasa to ma miec, nie cala szkola.

Trzeba było na zebraniu veto postawić, albo zaproponować owej mamuśce
sfinansowanie fanaberii z własnej kieszeni. Teraz po ptokach, Twoje
dziecko będzie się głupio czuło bez kapelusza samo jedno.

Justyna
GG 6756000

154. Data: 2007-09-24 08:37:47

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> Szczerze? Nie mam pojęcia czy 5 zł czy 50zł. Nie kupuję a szkolne
> pomysły dyrekcji dopiero przede mną.

Koło stówy za parę.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

155. Data: 2007-09-24 08:39:29

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. pisze:

> Ale to jest szkola w ktorej tak nie ma. Na zebraniu jakas mamuska zapodala
> jako pomysl, pani stwierdzila ze slicznie beda wygladali, i okazuje sie ze
> tylko jedna klasa to ma miec, nie cala szkola.

Ale wszyscy oprócz Ciebie się zgodzili? No to sorry - nie masz nic do
gadania. Zmień dziecku klasę. Tylko zastanów się co będzie, kiedy znów
przegłosują coś co Tobie nie podchodzi.

LL

156. Data: 2007-09-24 10:41:45

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Koło stówy za parę.

No to współczuję. Jakieś "adidasy" z jasnymi podeszwami może sie uda
zdobyć. O ile mogą być, z reguły są dobrze wyprofilowane.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

157. Data: 2007-09-24 10:50:57

Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dla mnie jest po prostu glupie to ze dzieci maja wygladac jak pajace w
> czyms bo pani/dyrektor/czy ktos tam twierdzi ze przeciez tak slicznie
> wygladaja.

U mnie dyskusje sie kończą stwierdzeniem, że to jest "strój służbowy" i
koniec.
Na codzień pozwalam ubierać się jak chca, jak szkoła wymaga czegos od
wszystkich - przeżyją to jakoś. POmarudzą, pomarudzą i jest OK.
Nie warto o jednorazowo ubieranaczapke kruszyć kopii, wiele poważniejszych
problemów czeka w szkole (ostatnio pomysł WF-isty, że dziewczeta maja pływać
na basenie nawet jak są niedysponowane - mają sobie założyćtampon i koniec)
Kasia

158. Data: 2007-09-24 11:13:50

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Qrczak* takie rzeczy
opowiada:

> No. Zwłaszcza że spod Wawy

Łał nie wiedzialam, że się źle zachowuję - nie jak na dzikuskę przystało ;P

*gdaMa*
ze wsi spod W-wy

159. Data: 2007-09-24 11:13:52

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" :

> Z tego, co pokazują różne religijne mniej i bardziej obrazki, wyłania się
> obraz długowłosego Chrystusa. Na ten bym się autorytet powołała :-)

W koszulce Iron Madein ?

;-)

Kiedy właśnie problemu nie ma.
Ponieważ szkoła się nie upiera i w ogóle do stroju nic nie ma (wg mnie
bardzo zdrowe podejście) - to i ja nie robię z tego problemu.

Młody jak na razie ze szkoły jest zadowolony.
Sam sobie wybrał (ze względu na kolegów), chociaż ja byłam nastawiona bardzo
sceptycznie.

Pozdrowienia

Basia

160. Data: 2007-09-24 11:26:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" :

> W koszulce Iron Madein ?
> ;-)

A czemu nie? Wieść gminna niesie, że był tolerancyjny. To i IM by wysłuchał ;-)

> Kiedy właśnie problemu nie ma.

To dobrze.

Qra

l4 - dziecko starsze.