do siwej i nie tylko:-)

161. Data: 2007-09-24 13:00:39

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> No to współczuję. Jakieś "adidasy" z jasnymi podeszwami może sie uda
> zdobyć. O ile mogą być

Nie moga właśnie. Do tego na salę gimnastyczną osobno mają być halówki i
jeszcze cośtam. Dziś się wybieram zrobić z tym porządek.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

162. Data: 2007-09-24 13:01:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie moga właśnie. Do tego na salę gimnastyczną osobno mają być halówki i
> jeszcze cośtam. Dziś się wybieram zrobić z tym porządek.

Zlikwidujesz salę gimnastyczną? ;-)

Qra

163. Data: 2007-09-24 13:09:25

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Zlikwidujesz salę gimnastyczną? ;-)

Nie. Czepialska panią od polskiego. Powiedziała, że pani dyrektor to
zawsze bierze stronę uczniów, ale ona nie pozwoli sobie po głowie
skakać. Zamierzam jej wyjaśnić różnicę między zdrowym rozsądkiem a
włażeniem na głowę.

LL

164. Data: 2007-09-24 13:13:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bierze stronę uczniów, ale ona nie pozwoli sobie po głowie skakać. Zamierzam
> jej wyjaśnić różnicę między zdrowym rozsądkiem a włażeniem na głowę.

No. Są dwie plagi szkolnictwa (polskiego zwłaszcza): uczniowie i nauczyciele :-)

Qra

165. Data: 2007-09-24 13:13:57

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2007 12:50:57 +0200, Katarzyna napisał(a):
> (ostatnio pomysł WF-isty, że dziewczeta maja pływać
> na basenie nawet jak są niedysponowane - mają sobie założyćtampon i koniec)

Matko.
Daj mi do niego telefon, jestem chora i zła, chętnie się na kimś wyżyję.

--
oshin
dorota bugla

166. Data: 2007-09-24 14:52:54

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Nie moga właśnie. Do tego na salę gimnastyczną osobno mają być halówki i
> jeszcze cośtam. Dziś się wybieram zrobić z tym porządek.

Jakoś się nie dziwię. Dobrze, że moje jeszcze do szkoły nie chodzą ;-)

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

167. Data: 2007-09-25 09:32:38

Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Matko.
> Daj mi do niego telefon, jestem chora i zła, chętnie się na kimś wyżyję.
>
> --
Niestety nie mam. Awanturowac sie bede dopiero na wywiadowce, chyba, ze
wczesniej
bedzie jakies wstrety robil corce gdy odmowi plywania.

Kasia

168. Data: 2007-09-25 09:37:04

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie mam. Awanturowac sie bede dopiero na wywiadowce, chyba, ze
> wczesniej
> bedzie jakies wstrety robil corce gdy odmowi plywania.

Ha, gdzie te czasy, kiedy naszemu wuefiście (faktem jest, że chłopak był
świeżo po studiach, a my w klasie maturalnej, wszystko przyjmował za dobrą
monetę ;-)) można było wmówić, że mamy okres przez 3 tygodnie w miesiącu ;-)

Agnieszka (a ten konkretny to do skopania jest)

169. Data: 2007-09-25 09:52:32

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> [...]
> świeżo po studiach, a my w klasie maturalnej, wszystko przyjmował za
> dobrą monetę ;-)) można było wmówić, że mamy okres przez 3 tygodnie w

W szkole koleżanki to na słowa "jestem niedysponowana" wuefista rzucał
tekst "to udowodnij".

Marzena

170. Data: 2007-09-25 09:55:21

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

> W szkole koleżanki to na słowa "jestem niedysponowana" wuefista rzucał
> tekst "to udowodnij".

No cóż, nigdy nie miałam dobrego zdania na temat kultury wuefistów ;-)

Agnieszka

l4 - dziecko starsze.
Szkoła wybiera rodziców [link]
bierzmowanie - prezent dla chrzesnicy