do siwej i nie tylko:-)

181. Data: 2007-09-25 12:19:38

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości
news:1qyy2z9u365hi$.12f45pzmgzwph$.dlg@40tude.net...

> dlaczego??

No w tym konkretnym przypadku okazało się to być wadą wrodzoną jednego z
jajników, co rzutowało na nieregularne cykle, bóle miesiączkowe, krwawienia
takie, że nikt by nie przypuszczał, ze można tyle krwi w sobie mieć ;-)
Niespodziewanie na wszystko co powyższe pomogły tabletki anty (poza tą wadą
wrodzoną, która się nie cofnęła ;-))

Agnieszka

182. Data: 2007-09-25 12:43:13

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Niespodziewanie na wszystko co powyższe pomogły tabletki
> anty (poza tą wadą wrodzoną, która się nie cofnęła ;-))

Gdyby nie one, chociaż też były dobierane długo, to nadal bym sobie
mdlała, wymiotowała i zginała się z bólu zalewając krwią.

pozdrawiam
Ania (której badania kompleksowe też nie pomogły. Stwierdzono jedynie
"taki już pani urok")

PS.
słownik jęz. polskiego

urok (Wilga)
rz. mnż IIa, D. -u 1.[...] 2. 'w wielu kulturach ludowych: siła magiczna
mogąca wpłynąć szkodliwie na przyrodę bądź drugiego człowieka; czary'

183. Data: 2007-09-25 12:50:29

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2007 14:19:38 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Niespodziewanie na wszystko co powyższe pomogły tabletki anty

To też była pierwsza propozycja lekarki, która widziała wyniki. Ja tam
jednak wolę jeść choćby szpinak ;) (wiem, wiem pomyłka) i uzupełniać żelazo
w pokarmach. Łykam już wystarczająco dużo leków i to mi na razie wystarczy.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

184. Data: 2007-09-25 13:40:36

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2007 14:11:10 +0200, Agnieszka napisał(a):
> I dopiero 20 lat później,
> jak się zdecydują na kompleksowe badania, okazuje się dlaczego musiały się
> tak męczyć ;-)

Trochę wcześniej niż po 20 latach się okazało, że przeszłam zapalenie
jajników nie wiadomo kiedy i jeden mi przylega i to stąd.
Tabletki pomagają, za to szkodzą na co innego :)
Ciąża pomaga rewelacyjnie, ale skutki ciąży szkodzą na co innego ;)

--
oshin na prochach
dorota bugla

185. Data: 2007-09-25 16:17:19

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]Może by tak Panu wytłumaczyć, że z niewiadomych przyczyn
> nie wszystkie kobiety dobrze się czują z tamponami i nie
> wszystkie mogą na jakikolwiek wysiłek fizyczny się narażać
> w czasie okresu.[...]

Nie wspominając o takich, które największy dostępny na rynku tampon mogą
sobie do nosa wsadzić - skuteczność hamująca podobna. Oshin, jak się jednak
zdołasz wkręcić na tę zadymę, weź mnie ze sobą :>

Pozdrawiam
H. (z błogą nadzieją, że jeśli typek tak serio, to ktoś mu zadufanego
nochala utrze, nie czekając na jakiś czas)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

186. Data: 2007-09-25 19:48:21

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2007 18:17:19 +0200, Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Oshin, jak się jednak
> zdołasz wkręcić na tę zadymę, weź mnie ze sobą :>

Zabrałabym, jak w dym, ale na tę zadymę to chyba nie mamy szans.

--
oshin

187. Data: 2007-09-25 20:52:57

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

25.09.2007, oshin <o...@g...com> napisał(a)

> Zabrałabym, jak w dym, ale na tę zadymę to chyba nie mamy szans.

Tu "własny sos" tam zapalenie jajników, a za rogiem rekordy
krwawienia...:-0
Co za obrzydziocha, fuj i błeee...
Pewnie będę miał jakiś senny koszmar.
:/
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

188. Data: 2007-09-25 20:54:11

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> napisał(a):

> Co za obrzydziocha, fuj i błeee...
> Pewnie będę miał jakiś senny koszmar.

Życie, panie, nie Maxis...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

189. Data: 2007-09-25 22:04:18

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2007 20:52:57 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):
> Co za obrzydziocha, fuj i błeee...

Jakbyś chciał o prostacie pogadać, to się nie krępuj. ;>

--
oshin, wysyłając sen pt. Krwawa Oberża ;>>>>

190. Data: 2007-09-26 07:06:49

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

25.09.2007, siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał(a)

> Życie, panie, nie Maxis...
Ja tam nie narzekam moje zycie nie obfituje w takie horrory.
:>
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)