do siwej i nie tylko:-)

211. Data: 2007-09-26 15:22:35

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 16:10:38 +0200, Agnieszka napisał(a):
> Dzisiaj do kącika, ciekawe jakie perwersje w okolicach piątku pojawią się w
> tym wątku ;-)

Ja pracuję w innym trybie w piątek łapię depresję pracową raczej :))))

--
oshin
dorota bugla

212. Data: 2007-09-26 15:24:58

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 07:29:06 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> 25.09.2007, oshin <o...@g...com> napisał(a)
>
> A co to jest prostata ?

Takie coś z czym czasem faceci mają problemy i mogą poepatować ;]

--
oshin, mnie ostatnio epatują boreliozą ;>

213. Data: 2007-09-26 15:25:21

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 15:57:05 +0200, Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> H. (xgb zh cbjvr, żr xbovrgl grż ebovą xhcę?)

No co Ty, nie uwierzy i tak.

214. Data: 2007-09-27 02:17:29

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. pisze:
> Jezeli mi ktos przetlumaczy dlaczego musi miec, to ja jego tez przekonam.
> Dla mnie jest po prostu glupie to ze dzieci maja wygladac jak pajace w czyms
> bo pani/dyrektor/czy ktos tam twierdzi ze przeciez tak slicznie wygladaja.
> Po drugie to sie zaklada na rozdanie dyplomow, ale u nas kazda moda
> amerykanska jest przyjmowana z wielkim hurraaa! Po trzecie, ciekawe kto na
> tym zarabia ze akurat ta dana firma co rok dostarcza czapeczki do szkoly...

U nas nikt nie zarobił - dzieci same te czapki robiły.
Wyglądały tak: http://pasowanie.gu.ma/ , nieszczęśliwe raczej nie były :)
Co do wielkiej kredki, to pamiętam ją ze swojego pasowania - nie jest to
jakiś nowy wynalazek.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

215. Data: 2007-09-27 02:26:08

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> W szkole koleżanki to na słowa "jestem niedysponowana" wuefista rzucał
> tekst "to udowodnij".

U nas wuefistka twierdzi, że niedysponowaną można być jedynie podczas 2
pierwszych dni okresu (najgorszych), później dziewczęta mają ćwiczyć i już.
Ania (co życia bez tamponów sobie nie wyobraża)

216. Data: 2007-09-27 18:42:00

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn pisze:

> Co do wielkiej kredki, to pamiętam ją ze swojego pasowania - nie jest to
> jakiś nowy wynalazek.

U nas było duże pióro ze stalówką.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

217. Data: 2007-09-27 18:46:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

@nn pisze:

> Co do wielkiej kredki, to pamiętam ją ze swojego pasowania - nie jest to
> jakiś nowy wynalazek.

Wielka kredka była u mojej córki w przedszkolu :-).

Ewa

218. Data: 2007-09-28 21:06:40

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

Każda klasa przychodzi oddzielnie,
> jest tor przeszkód, pasowanie kredką (a co) i ślubowanie, no a potem
> "tyty".

Ło matko, a te tyty, to co?!

Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz, przedszkolak
Marcin, za rok przedszkolak
Magdalena, dwuzębna :)

219. Data: 2007-09-29 07:30:59

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2007 23:06:40 +0200, Kasia&Piotr napisał(a):

> Ło matko, a te tyty, to co?!

Rogi obfitości, wypełnione słodyczami, które na Śląsku dostaje każdy
pierwszak od swoich rodziców ! września.

Znalazłam w galerii:
http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?psc=G&fi
lter=1&q=tyta#3
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

220. Data: 2007-09-29 12:35:58

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mamy porozmawiac na temat spermy?
> Co za obrzydziocha, fuj i bleeee...
> Pewnie bede miala jakis senny koszmar.

spermy nie produkuje, ale o wlasnych krawieniach miesiaczkowych, stanie
jajnikow i jajowodow, o wysciolce maciy nie wspominajac, nie pisalabym na
grupie.
tez "fuj i blee" dla tego typu postow, a kanapke w prosektorium jadlam...
i.

l4 - dziecko starsze.
Szkoła wybiera rodziców [link]
bierzmowanie - prezent dla chrzesnicy