do siwej i nie tylko:-)

51. Data: 2007-09-21 13:54:12

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. pisze:

> Po prostu nie widze po co robic wielkie halo z pojscia do szkoly, tzn.
> prywatnie w domu swietowalismy ze syn jest juz taki duzy itd., ale
> kompletnie nie rozumiem tej calej szopki w szkole z pasowaniem i tymi
> nieszczesnymi czapkami...

Po to samo po co Gwiazdka.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

52. Data: 2007-09-21 13:57:41

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2007 14:02:34 +0200, Marta W. napisał(a):

> Twoja corka tez chodzi,
> zakladalas cos takiego kiedys na poczatek roku szkolnego?

U nas w szkole w jednej z klas dzieci właśnie 1 września na ślubowanie
zakładały.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

53. Data: 2007-09-21 13:58:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> napisał(a):

> Ja dopiero zaczynam kariere w szkole, ale czapki raczej nie odpuszcze:-)

Powinnaś. Za chwilę będzie miał mundurek, kapcie na białej podeszwie,
biały tiszert na WF.
Nie będzie mógł chodzić do szkoły w skórzanej kurtce Los Angeles
Angels i słuchać mp3 na lekcji.
Podważanie autorytetu nauczycieli nie prowadzi do niczego dobrego.
Moją ulubioną postacią literacką jest
Mietek-Który-Uciekł-Z-Powodu-Spodni.

Chodzi o biret? Dzieciaki-pierwszaki lubiły.

--
s i w a

54. Data: 2007-09-21 14:00:13

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:fd0i9i$ev6 I pamiętaj, że Twoje dziecko ma takie podejście dlatego
> że Ty takie masz. Tylko.

Nie do konca. Ja w ogole nie wiedzialam ze bedzie cos takiego jak
slubowanie. On przyszedl do domu z informacja ze bedzie cos takiego jak
slubowanie i ze on nie chce isc bo po co ma zakladac glupia czapke i nie
chce zeby ktos go dotykal duza kredka bo to glupi pomysl.

Marta

55. Data: 2007-09-21 14:00:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> napisał(a):

> No nie wiem czy przesadzam, chodzilas do szkoly, Twoja corka tez chodzi,
> zakladalas cos takiego kiedys na poczatek roku szkolnego?

Większość dzieci zakłada teraz.
Jeśli szkoła zadecyduje że jako mundurek wystepuje łowicka zapaska, to
jako _jednostka_ nie masz nic do gadania. Możesz zmienić szkołę na
taką z tradycjami kaszunskimi.

--
s i w a

56. Data: 2007-09-21 14:01:38

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> kapcie na białej podeszwie

Aghrrrrrr! Nawet mi nie mów! Czy ktoś w Polsce w ogóle sprzedaje obuwie
na BIAŁEJ podeszwie inne niż trampki?! Właśnie się szykuję do
gigantycznego dymu w szkole...

LL

57. Data: 2007-09-21 14:01:49

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Powinnaś. Za chwilę będzie miał mundurek, kapcie na białej podeszwie,
> biały tiszert na WF.

Ale on to wszystko ma, i kapcie, i t-shirt bialy i granatowe polo z bluza, i
wszystkie te inne rzeczy ktore sa wymagane...

Marta

58. Data: 2007-09-21 14:02:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale już mój młody (16) uważa niektóre stroje za "obciachowe" i nie włoży ich
> za żadne skarby.

Każdy uważa. Ja też. Ja BARDZO też.
Ale wtedy się zmienia szkołę, albo próbuje zmienić zasady (jak z tymi
czachami).

> zażyczył sobie aby nie chodzić do szkoły w czarnych podkoszulkach z trupimi
> czaszkami.

No ja to wyperswadowałam. I włosy ma wiązać.

--
s i w a

59. Data: 2007-09-21 14:03:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> W USA przyjscie do pracy z
> jeansach do biura jest wielkim "no, no"

Poważnie? Do żadnej pracy?
Mówię o umysłowej-luzackiej -- typu redakcje, agencje reklamowe,
takie, tam.

--
s i w a

60. Data: 2007-09-21 14:05:11

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. pisze:
> [...]
> slubowanie i ze on nie chce isc bo po co ma zakladac glupia czapke i nie
> chce zeby ktos go dotykal duza kredka bo to glupi pomysl.

A zapytałas dlaczego tak uważa? A może się czegoś boi? Ma tremę?
Siedmiolatki często w taki sposób się bronią. "Nie lubię bo to głupie!"
często pojawia się w reapertuarze...

LL

--

l4 - dziecko starsze.