do studentów medycyny

1. Data: 2003-09-12 21:28:04

Temat: do studentów medycyny
Od: "Lucyna" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję , że pamiętacie egzaminy wstępne ;
czy prawdą jest , że na egzaminie zaznaczaliście odpowiedzi ołówkiem i na
odwrocie podpisywaliście się?
Ostatnio zasłyszałam to od osoby zdającej na AM w Lublinie , zbaraniałam !
Napiszcie czy jest to ogólnie obowiązująca reguła czy tylko dotyczy
Lublina - ale skoro egzamin ogólnopolski ... to i skandal ogólnopolski , nie
lubelski ! Pozdrawiam grupowiczów i niecierpliwie oczekuję odpowiedzi :)
Ulka

2. Data: 2003-09-12 21:49:35

Temat: Re: do studentów medycyny
Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, testy wszędzie wypełniało się ołówkiem. Nie wiem jak jest teraz.

3. Data: 2003-09-12 21:57:30

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Numery byly + jakies tam info, ale nazwisk nie bylo. To w Poznaniu.
A moze mam skleroze :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

4. Data: 2003-09-12 22:01:18

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w zabrzu był ołówek (kod + podpisanie z tyłu, ale nie nazwisko tylko hasło:
ŚAM bla bla....) wszyściutko w ołówku!

pzdr.
M.

5. Data: 2003-09-12 22:06:53

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

No w Poznaniu tez olowek. Bylo tak samo jak u Ciebie.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

6. Data: 2003-09-13 08:52:29

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> 1, A czym tłumaczyli członkowie komisji ten wymóg ?
> 2. Czy na innych egzaminach wstępnych , testowych, piszą ołówkami?

Hmmmmmm....
Ja moglem wypelniac test czarnym dlugopisem i wszystko byloby dobrze!
Chodzi o to ze zalecaja pisanie olowkiem, bo mozna sie pomylic i wygumkowac.
Na kangurach zawsze robilem to dlugopisem bo mi wisialo czy sie pomyle (a
nikt ze watpliwego grona pedagogicznego nic juz nie zmieni). Technika
zczytywania jest taka sama. Podbnie jak kupony lotka (dlugopis, olowek).
W Poznaniu przekretow nie powinno byc wiec zostawilem olowek.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

7. Data: 2003-09-13 08:53:34

Od: "Urszula" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1, A czym tłumaczyli członkowie komisji ten wymóg ?
2. Czy na innych egzaminach wstępnych , testowych, piszą ołówkami?
Pzdr :))
U.

8. Data: 2003-09-13 08:56:07

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjulg6$8os$...@n...news.tpi.pl,
Urszula <l...@p...onet.pl>:
> 1, A czym tłumaczyli członkowie komisji ten wymóg ?

Nigdy nie bylem na egzaminie na AM akurat, ale jesli (?) jest to test
wielokrotnego wyboru sprawdzany przez czytniki optyczne, to zaleca sie
wlasnie olowek, i to odpowiedniej twardosci, aby zminimalizowac bledne
odczyty.

W USA popularny jest system Scantron i wymagany "number one pencil".

--
Robert

9. Data: 2003-09-13 09:40:13

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wielokrotnego wyboru sprawdzany przez czytniki optyczne, to zaleca sie
> wlasnie olowek, i to odpowiedniej twardosci, aby zminimalizowac bledne

Wszystkie akademie medyczne w Polsce korzystaja z testow i systemu
sprawdzania przygotowanego przez Centrum Egzaminow Medycznych.
Sprawdzanie odbywa sie w systemie opracowanym przez Chatsworth Data
wymagajacym "number 2 pencil", czyli olowka B2.
Jedynym identyfikatorem jest numer kodowy, ktory kandydat wpisuje na karte
cyframi oraz wypelniajac odpowiednie pola.
Na odwrocie karty egzaminacyjnej kandydat wpisuje odręcznie _dlugopisem_
pelnym tekstem nazwę uczelni, kierunek studiow i słownie numer wersji.

T.B.

10. Data: 2003-09-13 10:15:17

Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie byl olowek ale nie bylo podpisywania nazwiskiem no co ty?!
KASia

Panuje jakis wirus???
Pilnie poszukuje sprawdzonego neurologa w Krakowie!
Jeden sutek wiekszy
Moj wczesniaczek- prosba;)
gdzie szukać informacji...