| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2004-08-18 18:08:16
Temat: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...
ciekawi mnie czy kiedys zastanawialiscie sie w jakim mniej wiecej czasie
adaptuje sie ponownie do realnej rzeczywistosci po dlugim pobycie w swiecie
wirtualnym...
i czy w ogole o takim czasie adaptacji mozna mowic...
pozdrawiam
antenne
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2004-08-18 21:07:31
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...->J.E. Aneta Baranowska<- cg0632$n58$...@n...news.tpi.pl
naszkrobal/a:
> ciekawi mnie czy kiedys zastanawialiscie sie w jakim mniej wiecej
> czasie adaptuje sie ponownie do realnej rzeczywistosci po dlugim
> pobycie w swiecie wirtualnym...
:)
A co w przypadku, gdy świat wirtualny jest ściśle powiązany ze światem
realnym? Innymi słowy: czy rozważałaś Aneto przypadek, w którym ze
świata wirtualnego możesz czerpać wykorzystywalne w świecie realnym
~'profity? :)
Skąd ta inklinacja, do wyszczególniania, wyogrębniania i dzielenia tych
dwóch światów?
oTTo
P.S. Oczywiście istnieją różne podejścia i różne reakcje. To co 'ja'
świetnie łącze, u innych być może zakończy się neto-autyzmem dorosłych
dzieci 21 wieku. Z drugiej strony... czasami nasze wątpliwości wynikają
z silnej wiary w to, że śledź nie pasuje do śmietany, słodki sos do
kurczaka, bezpruderyjność do C. Millet a sukces do człowieka ;)
--
kto pyta nie błądzi
błądzi ten który odpowiada
[Trener]
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-18 22:02:39
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...
Użytkownik "Aneta Baranowska" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cg0632$n58$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> ciekawi mnie czy kiedys zastanawialiscie sie w jakim mniej wiecej czasie
> adaptuje sie ponownie do realnej rzeczywistosci po dlugim pobycie w
swiecie
> wirtualnym...
>
> i czy w ogole o takim czasie adaptacji mozna mowic...
W jakim to kraju (Tajwan ? Korea północna ?) uzależnienie
od pewnej sieciowej gry komputerowej stało się ogólnonarodowym
problemem (do tego stopnia, że wyznacza się już jego wpływ na
spadek PKB) ? Myślałem, że Tajwan, ale nie mogę za bardzo nic
w internecie znaleźć. Widziałem tylko kiedyś program na ten temat w TV.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-18 22:07:39
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Redart<r...@w...op.to.pl>
news:cg0jlo$463$1@news.onet.pl:
[...]
> W jakim to kraju (Tajwan ? Korea północna ?) uzależnienie
> od pewnej sieciowej gry komputerowej stało się ogólnonarodowym
> problemem (do tego stopnia, że wyznacza się już jego wpływ na
> spadek PKB) ? Myślałem, że Tajwan, ale nie mogę za bardzo nic
> w internecie znaleźć. Widziałem tylko kiedyś program na ten temat w
> TV.
Tak. Zwłaszcza Korea Północna ma duży problem z wirtualną rzeczywistością.
W pewnym bardzo smutnym sensie trafiłeś.
P.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 11:16:14
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Osoba <cg0632$n58$1@nemesis.news.tpi.pl>, p...@i...pl popelnila co
nastepuje............
>
> ciekawi mnie czy kiedys zastanawialiscie sie w jakim mniej wiecej czasie
> adaptuje sie ponownie do realnej rzeczywistosci po dlugim pobycie w swiecie
> wirtualnym...
>
> i czy w ogole o takim czasie adaptacji mozna mowic...
To dosc drazliwy tutaj temat......
A swoja droga to ciekawe czy aby nie jestescie tylko wytworem mojej wyobrazni .
enne
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 11:45:54
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...
tycztom w news:2ohunoF9nb15U1@uni-berlin.de :
> ->J.E. Aneta Baranowska<- cg0632$n58$...@n...news.tpi.pl
> naszkrobal/a:
> > ciekawi mnie czy kiedys zastanawialiscie sie w jakim mniej wiecej
> > czasie adaptuje sie ponownie do realnej rzeczywistosci po dlugim
> > pobycie w swiecie wirtualnym...
> :)
> A co w przypadku, gdy świat wirtualny jest ściśle powiązany ze światem
> realnym? Innymi słowy: czy rozważałaś Aneto przypadek, w którym ze
> świata wirtualnego możesz czerpać wykorzystywalne w świecie realnym
> ~'profity? :)
> Skąd ta inklinacja, do wyszczególniania, wyogrębniania i dzielenia tych
> dwóch światów?
> oTTo
> P.S. Oczywiście istnieją różne podejścia i różne reakcje. To co 'ja'
> świetnie łącze, u innych być może zakończy się neto-autyzmem dorosłych
> dzieci 21 wieku. Z drugiej strony... czasami nasze wątpliwości wynikają
> z silnej wiary w to, że śledź nie pasuje do śmietany, słodki sos do
> kurczaka, bezpruderyjność do C. Millet a sukces do człowieka ;)
> --
> kto pyta nie błądzi
> błądzi ten który odpowiada
> [Trener]
otóż to. stanowisko anety jest właściwe dla osób demonizujących medium.
tymczasem należy wziąć pod uwagę szereg zmiennych, innymi słowy zadać
szereg podstawowych pytań, np. w jakim wieku jest użytkownik sieci? ile
czasu poświęca --poszczególnym typom-- aktywności w sieci? co skłania go
(motywy) do wyboru danego typu e - treści i/lub e - aktywności, itd.
spłaszczanie relacji medium - użytkownik jest, delikatnie mówiąc,
nieporozumieniem ;]]]
selektywna ;]
--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 12:12:35
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Osoba <cg23ti$dqs$1@nemesis.news.tpi.pl>, s...@o...pl popelnila co
nastepuje............
> otóż to. stanowisko anety jest właściwe dla osób demonizujących medium.
> tymczasem należy wziąć pod uwagę szereg zmiennych, innymi słowy zadać
> szereg podstawowych pytań, np. w jakim wieku jest użytkownik sieci? ile
> czasu poświęca --poszczególnym typom-- aktywności w sieci? co skłania go
> (motywy) do wyboru danego typu e - treści i/lub e - aktywności, itd.
> spłaszczanie relacji medium - użytkownik jest, delikatnie mówiąc,
> nieporozumieniem ;]]]
>
> selektywna ;]
Calkowicie sie zgadzam, np. w fascynacji samochodami nie ma nic zlego - wszak
jest to bardzo pozyteczne narzedzie, natomiast sytuacja w ktorej osobnik
zastawia dom, firme , zone i dzieci, zeby jezdzic po miescie nowym kabrioletem
mozna zakwalifikowac jako niebezpieczna (jak kazde przegiecie zreszta).
A tak na marginesie kolej zelazna miala powodowac straszliwe skutki lacznie z
poronieniami wsrod kobiet zamieszkujacych blisko torow - szczesliwie
rzeczywistosc okazala sie barwniejsza od wizji snutych przez pesymistow -
uogolniaczy.
Wyspany enne.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 19:49:20
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):
> Redart<r...@w...op.to.pl>
> news:cg0jlo$463$1@news.onet.pl:
>
> [...]
> > W jakim to kraju (Tajwan ? Korea północna ?) uzależnienie
> > od pewnej sieciowej gry komputerowej stało się ogólnonarodowym
> > problemem (do tego stopnia, że wyznacza się już jego wpływ na
> > spadek PKB) ? Myślałem, że Tajwan, ale nie mogę za bardzo nic
> > w internecie znaleźć. Widziałem tylko kiedyś program na ten temat w
> > TV.
>
> Tak. Zwłaszcza Korea Północna ma duży problem z wirtualną rzeczywistością.
> W pewnym bardzo smutnym sensie trafiłeś.
>
> P.
>
taa, z rzeczywistością równoległą
select
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 19:49:48
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):
> Redart<r...@w...op.to.pl>
> news:cg0jlo$463$1@news.onet.pl:
>
> [...]
> > W jakim to kraju (Tajwan ? Korea północna ?) uzależnienie
> > od pewnej sieciowej gry komputerowej stało się ogólnonarodowym
> > problemem (do tego stopnia, że wyznacza się już jego wpływ na
> > spadek PKB) ? Myślałem, że Tajwan, ale nie mogę za bardzo nic
> > w internecie znaleźć. Widziałem tylko kiedyś program na ten temat w
> > TV.
>
> Tak. Zwłaszcza Korea Północna ma duży problem z wirtualną rzeczywistością.
> W pewnym bardzo smutnym sensie trafiłeś.
>
> P.
>
taa, z rzeczywistością równoległą
select
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-08-19 19:50:00
Temat: Re: do tych co lubia rpg albo dlugie godziny przed komputerem...Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):
> Redart<r...@w...op.to.pl>
> news:cg0jlo$463$1@news.onet.pl:
>
> [...]
> > W jakim to kraju (Tajwan ? Korea północna ?) uzależnienie
> > od pewnej sieciowej gry komputerowej stało się ogólnonarodowym
> > problemem (do tego stopnia, że wyznacza się już jego wpływ na
> > spadek PKB) ? Myślałem, że Tajwan, ale nie mogę za bardzo nic
> > w internecie znaleźć. Widziałem tylko kiedyś program na ten temat w
> > TV.
>
> Tak. Zwłaszcza Korea Północna ma duży problem z wirtualną rzeczywistością.
> W pewnym bardzo smutnym sensie trafiłeś.
>
> P.
>
taa, z rzeczywistością równoległą
select
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |