do wiadomości optymalnych i nie tylko

1. Data: 2006-06-21 16:16:57

Temat: do wiadomości optymalnych i nie tylko
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

umarł dr.Ponomareno , nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko .

2. Data: 2006-06-21 16:38:09

Temat: Re: do wiadomości optymalnych i nie tylko
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kitka pisze:

> umarł dr.Ponomareno , nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko .

Ponomarenko. Szkoda czlowieka, ale zaraz dowiesz sie, ze nie byl
optymalny, "bo to widac na zdjeciu". Mimo wszystko [']

3. Data: 2006-06-21 18:00:28

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e7bsjf$n12$2@inews.gazeta.pl...
> Ponomarenko. Szkoda czlowieka, ale zaraz dowiesz sie, ze nie byl
> optymalny, "bo to widac na zdjeciu". Mimo wszystko [']
Nie musiales tego pisac w cudzyslowiu, przypuszczam, ze slyszales o jego
ksiazce, i pogladach nt DO. Tym bardziej ze napewno czytales te dyskusje nt
nowych trendow w dietach niskoweglowodanowych.
Mimo wszystko pozdrawiam.
MarekF

4. Data: 2006-06-21 18:27:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

maf pisze:

> Nie musiales tego pisac w cudzyslowiu, przypuszczam, ze slyszales o jego
> ksiazce, i pogladach nt DO.

Cudzyslow dlatego, ze nawiazalem do niegdysiejszej dyskusji na temat
jego postury i stosowanej diety, jaka mialem okazje obserwowac na grupie
opty. A poglady? Krytykowal, ale konstruktywnie, i to zazwyczaj
Kwasniewskiego. Wytykal slabe strony DO, ale jednoczesnie uwazal ja za
dobra diete dla czlowieka.

> Tym bardziej ze napewno czytales te dyskusje nt
> nowych trendow w dietach niskoweglowodanowych.

Co nie zmienia faktu, ze byl propagatorem niskoweglowodanowek w ogole, a
kiedys - goracym zwolennikiem DO. Mnie to nie przeszkadza, bo nie
jestem na tyle ograniczony umyslowo, by wszelkie historie spotykajace
czlowieka wiazac z zawartoscia jego talerza. Aluzja nie do Ciebie,
Marku, zeby bylo jasne.

5. Data: 2006-06-21 19:05:43

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e7c304$lc8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> jestem na tyle ograniczony umyslowo, by wszelkie historie spotykajace
> czlowieka wiazac z zawartoscia jego talerza. Aluzja nie do Ciebie,
Z tego co ja czytam, to sa trendy do ograniczenia weglowodanow.
Moim zdaniem. Stosowanie diet, ktore ograniczaja jakiekolwiek produkty,
wymagaja pewnej wiedzy.
Dotyczy to tylko niektorych diet. Takze DO i wegetarianskiej ;) /nie wiem
jak sie ten myk robi tzn zart/.
Ten przypadek sklonil mnie znowu do szukania.
Pozdrawiam
MarekF

6. Data: 2006-06-21 20:40:12

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <

> Krytykowal, ale konstruktywnie, i to zazwyczaj Kwasniewskiego.

karkolomna ta "figura" intelektualna, a dlaczego tak bardzo krytykowal
Kwasniewskiego? podziel sie swoja "wiedza".

>Wytykal slabe strony DO, ale jednoczesnie uwazal ja za dobra diete dla
>czlowieka.

czy nie ma sprzecznosci w tym co napisales?

> [...]
> wiazac z zawartoscia jego talerza. Aluzja nie do Ciebie, Marku, zeby bylo

skoro tak sledziles "kariere" p Ponomarenki, to moze dodaj (dla
niezorientowanych w temacie) ze to wlasnie on byl ideologiem dziwolaga pt
"dobra dieta" a ktorego "tuba "medialna byly media kontrolowane przez
twojego przyjaciela TT. Ponomarenko , TT & Co, obrazili sie na DrJK i DO
bo uwazli ze to oni lepiej wiedza i im "sie nalezy" , a ze nie dostali czego
zadali to sie obrazili (potupali nozkami - jak mowi Sowa) i stworzyli nowa
"Dobra diete" :)))), ale cos nie bardzo im to wyszlo.

Jurek

7. Data: 2006-06-21 20:41:02

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kitka" <b...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
e7brdo$jpv$...@i...gazeta.pl...
> umarł dr.Ponomareno , nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko .
raczej dla zwolennikow "Dobrej diety"

Jurek

8. Data: 2006-06-21 22:39:39

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> umarł dr.Ponomareno , nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko .

nasz mistrz i góru przecie żyje
może innym da to coś do myślenia

9. Data: 2006-06-21 23:16:38

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> umarł dr.Ponomareno , nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko .

Zle,
uslyszalas to w radiu? - moglas niedoslyszec
Przeczytalas w necie? - trzeba bylo skopiowac /Ctr+C; Ctr + V/
Nigdy nie slyszalas tego nazwiska? - dlaczego o tym piszesz.
MarekF

10. Data: 2006-06-22 06:07:51

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponomarenko , wybaczcie zjadłam literkę .czytałam w necie wczoraj .Ja się
raczej jego wyczynami nie zbyt nie interesowałam ale ale mój Tato bardzo.
Kitka
Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Przeczytalas w necie? - trzeba bylo skopiowac /Ctr+C; Ctr + V/
> Nigdy nie slyszalas tego nazwiska? - dlaczego o tym piszesz.

ważna sprawa
"Jedzenie lekarstwem" - a badanie DNA ustawi ci dietę
burza i grzmi :)) skandal czy nowy serial???
Polacy byli semiwegetarianami.
[OT] Kulturyści - Z nadmiaru testosteronu powstaje estrogen