do właścicieli szamb , sławojek

1. Data: 2003-06-09 18:40:16

Temat: do właścicieli szamb , sławojek
Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPRZEDAM:
1. SUPER-SZAMBEX środek do utylizacji szamb przydomowych, likwidujący
nieprzyjemne zapachy, rozkaładającyb związki chemiczne i biologiczne . ..
Opakowanie 480 -gram - cena 42zł, .
Opakowanie starcza na szambo o pojemności 12 do 20 m3 na trzy miesiące
przy rozpczęciu stosowania ( pierwsza dawka jest silniejsza)i na 6 miesięcy
przy kontynuacji. Efekty otrzymuje się przy systematycznym, ( raz na
miesiąc ) stosowaniu środka.
2. BIO-CLEAN środek do utylizacji ubikacji podwórkowych i campingowych,
oraz
likwidacji zapachów z pomieszczeń zamkniętych poprzez oprysk. Cena - 20zł.
Opaskowanie 500ml starcza na 7 tygodni przy rozpoczęciu stosowania (
pierwsza dawka silniejsza) i na 10 tygodni przy kontynuacji. Należy zachowac
systematyczność ( raz na tydzień)
Środki posiadają atesty PZH, których kopię dołączam do zamówionego środka.

Informacje także telefoniczne 0-600883263

2. Data: 2003-06-09 20:24:41

Temat: Re: do właścicieli szamb , sławojek
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"BERNI" <b...@k...pl> wrote in message news:bc2k9g$scd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 1. SUPER-SZAMBEX środek do utylizacji szamb przydomowych, likwidujący
> nieprzyjemne zapachy, rozkaładającyb związki chemiczne i biologiczne . ..

Uczyli mnie w szkole co to sa zwiazki chemiczne. A co to sa zwiazki
biologiczne? Czy na przyklad zwiazek malzenski? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-06-09 20:30:42

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> "BERNI" <b...@k...pl> wrote in message

> Uczyli mnie w szkole co to sa zwiazki chemiczne. A co to sa zwiazki
> biologiczne? Czy na przyklad zwiazek malzenski? :-)

Czynne?
;-)))
pozdr. Jerzy

niezla firma ogrodnicza