do zobaczenia w Nowym Roku:)

1. Data: 2003-12-23 11:41:02

Temat: do zobaczenia w Nowym Roku:)
Od: "agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

czas sie zbierac na pociag do domku, jeszce raz wszystkiego co najlepsze dla
wszystkich.:))
a jutro tez sie zabieram do roboty przy lepieniu uszek itp itd.moze mi wyjda
lepiej, niz ostatni rosol;)

pozdrawiam cieplutko z snieznego gdanska:)
**agatka**

1. Data: 2003-12-23 11:43:02

Temat: Re: do zobaczenia w Nowym Roku:)
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> wszystkich.:))
> a jutro tez sie zabieram do roboty przy lepieniu uszek itp itd.moze mi

Życzę Ci przede wszystkim spokojnej podróży (ech, ci kolejarze). Reszta na
pewno się uda :)
Też dziś się turlam do domu :)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-12-23 16:11:42

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszytsko wyjdzie jak trzeba i będzie przepyszne.
Tylko nie popełniaj mojego ulubionego błedu każdego samodzielnie gotującego
w Polsce człowieka. Kiedy wszyscy zasiądą do stołu nie zaczynaj przepraszać
za potrawy zanim jeszcze zaczną jeść. Z pewnością dałaś z siebie wszystko i
one będą pyszne. Pozdrawiam serdecznie i życze szczęścia w nowym roku no i
udanych kulinariów
Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-01-05 12:36:50

Od: "agatonek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> one będą pyszne. Pozdrawiam serdecznie i życze szczęścia w nowym roku no i

ufff witam w Nowym Roku:)) Wigilia sie udala, trzeba przyznac (pochwale sie
a co) , za potrawy nie przepraszalam, bylo w porzadku.
ps no i kolejna kucharska pozycja znalazla sie na mojej poleczce;)))

pozdrawiam wszystkich (niestety chora)
**agatka**

mak mielony
Karp wedlu mego taty