dobra zona, dobry mąż

1. Data: 2003-03-18 23:15:43

Temat: dobra zona, dobry mąż
Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

W wątku pornograficznym pojawiło sie przez chwile zdanie dot. dobrej żony.
Mam takie pytanie do Panów - powiedzcie nam jaka powinna wg Was byc dobra
żona (partnerka) ?
Tak sobie wymysliłam, ze moze niespełnione oczekiwania w tej kwestii
wynikają z roznicy, miedzy tym, co my kobiety uważamy za bycie "dobra zona",
a tym co wiekszosc panów uważa.
Podobne pytanie skierowałabym do Pan - jaki powinien byc dobry maż (partner)
?

Pozdrawiam
Agata "Ciekawska "

2. Data: 2003-03-19 09:50:57

Temat: Re: dobra zona, dobry mąż
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b589b0$7v8$1@SunSITE.icm.edu.pl>, "agati\(aga\)"
<a...@w...pl> says...
> [...]
> Mam takie pytanie do Panów - powiedzcie nam jaka powinna wg Was byc dobra

Nie masz wiekszych problemow? :) :)

Jaka powinna byc "dobra zona" ? Taka jak moja :)

Ciepla, kochajaca, szczera, znajaca wlasna wartosc, partnerska i wiele
wiele innych wsoanialych cech. Nie bede tu litanii urzadzal:)

Ale wg mnie nie znajdziesz definicji dobrej zony - bo dla kazdego
osobnika inne cechy beda najwazniejsze

K.

3. Data: 2003-03-19 11:17:49

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agati(aga)" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
zona",
> a tym co wiekszosc panów uważa.
> Podobne pytanie skierowałabym do Pan - jaki powinien byc dobry maż

Mysle ze to nie jest zbyt trafnie zadane pytanie. Skoro zona ma byc "dobra"
to zawsze mozna probowac szukac sobie "lepszej" ...
Sek chyba w tym, jacy sami powinnismy byc, zeby sie wzajemnie akceptowac
wraz ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami.
W tym sensie "dobra zona" to taka, ktora akceptuje meza takim jakim jest (co
oczywiscie nie wyklucza konstruktywnej krytyki ... :-).

4. Data: 2003-03-19 12:08:22

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie do Panów - powiedzcie nam jaka powinna wg Was byc
> dobra żona (partnerka) ?

Parę lat temu jedna z piosenkarek powiedziała:

Dobra żona powinna być Księżniczką na salonach, mistrzem w kuchni i
dziwką w sypialni.

Może nie jest to wypowiedź mężczyzny ale coś w tym jest.

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2003-03-19 14:03:22

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra żona powinna być Księżniczką na salonach, mistrzem w kuchni i
> dziwką w sypialni.

Jestem fatalną żoną.
O.

6. Data: 2003-03-19 22:26:12

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Jestem fatalną żoną.
> O.
Nie umiesz gotowac ;-)

Magda

7. Data: 2003-03-20 07:43:06

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem fatalną żoną.
> O.

Nie masz salonu?
To nie Twoja wina tylko Twojego Królewicza ;-)))

Qwax

8. Data: 2003-03-20 11:44:51

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- > > > Dobra żona powinna być Księżniczką na salonach, mistrzem w kuchni i

> Nie masz salonu?
> To nie Twoja wina tylko Twojego Królewicza ;-)))
> Qwax

Czyżbyś nie był za równouprawnieniem, że zwalasz winę na Królewicza? ;-)
O.

9. Data: 2003-03-20 14:30:16

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> -- > > > Dobra żona powinna być Księżniczką na salonach, mistrzem w
kuchni i

> Czyżbyś nie był za równouprawnieniem, że zwalasz winę na Królewicza?
;-)

Jestem za równouprawnieniem ale...
(wolę zrzucić winę nim 'równouprawnienie' zrzuci ją na mnie ;-))) )

Qwax

Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki
Prośba