dobre danie

1. Data: 2002-05-21 10:03:32

Temat: dobre danie
Od: tomek p <l...@v...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam smakoszy,
chce w sobote zrobil male party na 6 os, mam zamiar zrobic jakies dobre
danie - na goraco, co polecacie? powinno to byc troche nietypowe, ale
tez zeby nie bylo trzeba 2 dni na przygotowanie, moze cos z ryb?, mam
szczupaka 1 szt. ( chyba troche za malo na 6 osob)

1. Data: 2002-05-21 10:18:48

Temat: Re: dobre danie (P) ryba inaczej.....
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek p <l...@v...umcs.lublin.pl> wrote:

> [...]
>tez zeby nie bylo trzeba 2 dni na przygotowanie, moze cos z ryb?, mam
>szczupaka 1 szt. ( chyba troche za malo na 6 osob)

"Proponuje inny smak zupelnie, ale potrzeba jednego
egzotycznego skladnika, mianowicie sos teriyaki.
1/4 szklanki sosu teriyaki
1/4 szklanki cukru
filet z ryby
ugotowany ryz
Sos z cukrem zagotowac, az sie cukier rozpusci. Na blasze
uformowac z folii aluminiowej plaski pojemnik ze sciankami troszke
wiekszy, niz ryba. Ulozyc w nim rybe, polac polowa sosu.
Wstawic pod opiekacz, piec 4 minuty, odwrocic rybe, polac reszta
sosu, opiekac 4 minuty. Sprawdzic w najgrubszym miejscu, czy ryba
nie jest surowa, jak jest, to na 2 minuty jeszcze. Podac
natychmiast na ryzu, swietna z salatka z ogorka, z octem i cukrem."
Magdalena Bassett

"Bardzo prosto- wykwintne : dwie pokrojone w piórka cebule
należy zeszklić na maśle z curry słodkim lub ostrym (zależnie od
temperamentu) dodać 2 pocięte w 8- 16 jabłka poddusić Do
powstałego sosu dodać pokrojonego w trójkąty banana i pokrojonego w
kostkę podsmażonego dorsza albo inną białą rybę, lekko razem
poddusić i podawać z ryżem. pozdr." Alex

1. Data: 2002-05-21 13:07:36

Temat: Re: dobre danie
Od: "Martek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam sałatkę ryżową na ciepło z kurczakiem, kukurydzą, papryką, pomidorem
i cebula, możesz dodać też fasolę
wszyscy za nią oszaleją!
Marta
Użytkownik "tomek p" <l...@v...umcs.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3CEA1B73.BE805CE5@vega.umcs.lublin.pl...

1. Data: 2002-05-22 10:18:50

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez zeby nie bylo trzeba 2 dni na przygotowanie, moze cos z ryb?, mam
> szczupaka 1 szt. ( chyba troche za malo na 6 osob)

A może makaron z mulami (małżami) ???
Jak kto będzie chciał to podam przepis. Prosty jak konstrukcja cepa....
Pat.

Festiwal Żurku w Krakowie
Pizza - Mapet(ka) dziekuje!
nadmierna podaz smietany i jaj