-`@'- dobro = zło (*

51. Data: 2006-12-18 03:38:50

Temat: od 21- lat Filtry! działać!
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:em4t99$p0r$1@registered.motzarella.org...

> Oczywiscie.

mam parę lat.
Zadufany w sobie starzec, nie zorientował się w zmianach.
(to nie radość, ta starość)

Wg. mnie, nic się nie zmienilo. No może, asfald się porusza.

Nie myśl tego, co ja myślę.
Ty - ty
Ja - ja.
(sorki,... Ty też, ja - ja)

Jest taki ból, mój zgreda... Wtłuczono mi etykę.
(No wiesz) Wtłuczono mi etykę, ojczyznę, kobiety (słabawe),
gosci co jednym tchnieniem trzy łby scinali, i takie tam.

Po cholerę?

Literacko Ci powiem, boś zmyślny. Tak?
Ta Ziemia po 10,000/ dziś / za ar. to przesiąknięta do bólu krwią.
Tu burak jest, zbyt, i byt, zbyt buraczany.
Inflacja, ach jak znów pachnie.
Wygraj, i kup nerkę kiedyś komuś.

Przesadziłem.
Oczywiście nie przejmuj się. Jacht kosztuje zaldwie dwa i pól
miliona, na raty i ze zniżką, jak odpuścisz jakuzie, to po zaledwie...
A na ile Cię stać?

Sie, kurwa nie mogę wydobyć.
Sorki jeszcze raz.

Dla mnie, kto kurwa nie może spałzować emocji to Cipa.
Cipą byłem to wiem.

Przy czym muszę przypomnieeć o tych delikatnych wargach.

Stooop!!!!!

One są czułe w zintegrowaniu.
A nie w jakimś tam żelu w dziurze.

Sorry odpadam.
Przegrałem. Przyznańsko.

Zwisa mi, czy wytłumacze, facetowi... no nie ważne

Jeszcze raz proszę.
Czyli lekko różowy się robię, i wchodzę do kojca.
Smród.
A ... no nie ważne.
Szukam pereł.

Imbecyl?

Przeprosiny.
Przepraszam za flaki wywalone.
Ale ja sobie nie wyobrażam "do cła złego"
Albo inaczej.
"do cła" - i tak i owszem.
Na cle się okazuje - cło społeczne.

Ale ja nie poznałem, chooć poznałem zbyt wiele,
kto nie jest ....
Jak to nawać?
"częścią, chęciom, kimś co chciałby?

ett

W następną niedzielę idzz.... won ...!Wigilia?
Każdy się może pomylić.
:-)))

Ps.
Dusza Fatimy prejęła, nie o tym h..

ciałem, a wyszło.

Powrót?

52. Data: 2006-12-18 08:15:09

Temat: Re: -`@'- dobro = zło (*
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD:
> [...]

Znaczy sie chcesz mi ~pokazac ze przy tobie to taki
np Kominek ma ~skomplikowana psychike? :)

Wez sie q***a nie trudz.
Powaga. :)))
Zlamasku zawszony. ;)

--
Czarek

53. Data: 2006-12-18 09:13:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Szum morza.
> Cichy. Stały.
> Czekasz.
> Za wcześnie ubrałeś skafander.
> Wiadomości w radiu, donoszą o rozbrojeniu.
> Likwidacji zagrożeń.
> A Ty jak pajac w przedpotopowym skafandrze tkwisz.
> Jeden przycisk.
> Jeden palec.
>
> To TY.
>
> ett
> I nie ekscytuj się seksem, tam gdzie rozum powinien być,
> a ekscytuj się ekstazą, którą, choćbyś miał ją tylko w seksie zawrzeć,

Jest problem - nie widać w tym eTaTy. Dajesz pocztówkę pt. Kozia Wólka z
lotu ptaka i oczekujsz drżenia wywołanego lękiem wysokości :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

54. Data: 2006-12-18 09:38:55

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Nawet mnie nie probuj wkurwic.....

Ja za Tobą w ogień, Bluzguś.;))
Powodzenie w rzucaniu ... palenia oczywiście :)) Serio.

Pozdrawiam,
Maja

55. Data: 2006-12-18 13:11:38

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

(..)
> Dopoty bedziesz nimi gardzil dopoty pozostaniesz smierdzaca
> zapita Glizda robiaca wrazenie na rownie wstretnych ludzkich
> smieciach jak ty sam - zapamietaj Uajzo obslizla. ;)

gdtby była taka techniczna możliwośc, nominowałbym to na stronę psp
z przedtytułem "o sobie samym - nie widząc siebie"

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

56. Data: 2006-12-18 16:58:05

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Dec 2006 09:15:09 +0100, cbnet napisał(a):

> PD:
>
> Znaczy sie chcesz mi ~pokazac ze przy tobie to taki
> np Kominek ma ~skomplikowana psychike? :)

> [...]

Brat, jeśli do mnie piszesz i chcesz pogadać
na temat dobra i zła, to chętnie zamienię
żywe słowo...

Twoje obelgi traktuję jak wlasną winę,
która w ten przedziwny sposób do mnie wraca.
Tak, masz rację, jestem złamasem zawszonym...

i jak pierdnięcie mamuta... do żadnego
dobrego czynu niezdolny, za to śmierdzący...
Tak to widzę z perspektywy miejsca, do którego
właśnie doszedłem - bezsensowna próba naruszenia
porządku publicznego, naprawdę mi wstyd...

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

57. Data: 2006-12-18 17:11:44

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Dec 2006 15:32:40 -0800, Hanka napisał(a):

> Gdzie jesteś??

Gdzie ? Na 79 stronie,
a przede mną rozdział...

ZARATUSZTRANIE

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

58. Data: 2006-12-19 00:25:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

> Pusta? A Ty w ogóle wiesz co to znaczy pusta?
> Jak ktoś jest ciepłym człowiekiem i traktuje innych jak ludzi to
> jest wg Ciebie pusty? No to współczuję. To oznacza, że Ciebie ... w
> ogóle ... NIE MA ...

Maju, to, co starasz się wytłumaczyć Bluzgaczowi i Starodawnemu do
nich nigdy nie dotrze. Oni, tak jak napisałaś, żyją w dziwnym
przeświadczeniu, że wiedzą lepiej od innych, na czymm polega otwrtość
i szczerość. Na bluzganiu i ubliżaniu innym. Łączy ich wspólny
ograniczony język komunikacji (oni myślą oczywiście, że to jest szczyt
oratorstwa, madrości i pełnia życia). Pusty dla nich jest każdy, kto
próbuje dzielić się z innymi swoimi uczuciami i swiatopoglądem. Ich
swiatopogląd, to k..., p...., ch.... i jeszcze jedno p.... :DDD
Wystarczy, że ktoś jest na tyle grzeczny, iż szanuje tu na usenecie
innych użytkowników - automatycznie im będzie się wydawał
niewiarygodny. Mierzą wszystkich swoja miarą. Bo innej nie mają...
Ja ich omijam tak często, jak zechcę. Nie muszę ich leczyć ani nic
tłumaczyć. Kiedyś sami przyjdą do doktora...

michał

59. Data: 2006-12-19 09:58:51

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal napisał(a):

> [...]
> Ja ich omijam tak często, jak zechcę. Nie muszę ich leczyć ani nic
> tłumaczyć. Kiedyś sami przyjdą do doktora...

Dzięki :)
Jak już wiesz ... ja tu nowa jestem :)) I naiwna ..., ale już coraz
mniej. :)
Już coraz więcej do mnie dociera i rzeczywiście zauważyłam, że
niektórych należy po prostu ignorować i omijać szerokim łukiem ...
Dla własnego dobra ....
Ich życie. Jak mają coś zrozumieć, to niech to się stanie we
właściwym czasie. A jeszcze najwyraźniej nie nadszedł, i kto wie,
czy w ogóle nadejdzie ...
Spokojnych Świąt im życzę, mimo wszystko.:)

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

60. Data: 2006-12-19 19:38:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ...:
> Brat, jeśli do mnie piszesz i chcesz pogadać
> na temat dobra i zła, to chętnie zamienię
> żywe słowo...

Nie gadam z tymi do ktorych nic nie dociera.

I nie wylaz mi z k-fa, przyglupie.

--
Czarek

Sen z przyszlosci, kiedy to nastapi