dobry dentysta w Łodzi

1. Data: 2005-03-05 11:27:35

Temat: dobry dentysta w Łodzi
Od: "Tooth Fairy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję specjalistycznej prywatnej przychodni (gabinetu) dentystycznej w
Łodzi, która zajmuje się leczeniem chorób dziąseł: poprzedni lekarz
powiedział mi, że odsłaniające się szyjki zębów, to sprawa normalna, z którą
"się żyje", a ja nie wierzę, że nic nie można z tym zrobić.

Druga sprawa: czy ktoś z Was miał zakładane tzw. koronki i jest z nich
zadowolony, a jeżeli tak, to u jakiego lekarza? Chodzi o ładnie wykończone
porcelanowe koronki z nowoczesnych materiałów, wykonane przez lekarza, który
nie zadowoli się byle czym, zrobi je dokładnie i fachowo i który w przypaku
konieczności wprowadzenia poprawek uczyni to chętnie Dotychczas trafiałam na
lekarzy, którzy brutalnie wciskali w dziąsło za duże koronki, które na
domiar złego różniły się barwą od pozostałych zębów i po kilku latach
okazało się, że przyniosły więcej szkód niż pożytku :(

Proszę o Wasze rady i opinie, najlepiej z pierwszej ręki :)

Dziękuję i pozdrawiam,
Tooth Fairy