dobry dezodorant bez aluminium

1. Data: 2004-01-27 08:29:17

Temat: dobry dezodorant bez aluminium
Od: "Eddie" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Poszukuje dobrego dezodoranta bez aluminium. Zawsze uzywałam
antyperspirantu ale spoowdowało to zatkanie gruczołow potowych i bolesny
obrzek, który na szczescie juz zniknął. Zalezy mi na tym żeby polecany
dezodorant miał delikatny zapach lub był bez zapachu oraz najlepiej w kulce.

1. Data: 2004-01-27 09:00:16

Temat: Re: dobry dezodorant bez aluminium
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec nie dezodorant tylko antyperspirant ;)
Kurcze juz chcialam polecic moj ulubiony ale ma w skladzie aluminium .
Czy mozesz napisac dlaczego szukasz bez aluminium? Ciekawi mnie czy masz na
to uczulenie czy moze posiada jakies skutki uboczne np zatka pory.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-27 10:12:18

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz napisac dlaczego szukasz bez aluminium? Ciekawi mnie czy masz
na
> to uczulenie czy moze posiada jakies skutki uboczne np zatka pory.

Zdaje się, że to właśnie związki aluminium są (były?) podejrzewane o związek
z rakiem piersi...
Bez aluminium (ale za to z alkoholem) będą tylko dezodoranty (nie
antyperspiranty), np. Nivea Fresh w sprayu.
Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-01-27 10:25:13

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał/a w news:bv5di3$7a6$1@news.onet.pl:

> Zdaje się, że to właśnie związki aluminium są (były?) podejrzewane
> o związek z rakiem piersi...

OIDP krążył taki łańcuszek po necie. Druga wersja to nowotwór węzłów
chłonnych w wyniku używania antyperspirantów, przykładem mieli być
Kamil Durczok i Marcin Pawłowski. Ale łańcuszków sieciowych jest
mnóstwo i nie we wszystko trzeba wierzyć.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-27 10:51:00

Temat: Re: wyjaśnienie
Od: "Eddie" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez długi czas uzywalam antyperspirantow, ostatnio Rexona Crystal w kulce,
niestety pojawil mi sie pod pacha bolesny guz, ktory lekarz okreslil jako
zatkanie kanalikow potowych, a przyczyna tego mial byc dezodorant. Dlatego
tez postanowilam zrezygnowac - przynajmniej dopoki nie zrobi sie cieplo- z
antyperspirantow na rzecz normalnych dezodorantow. I tutaj nie mam rzadnego
pomyslu...

1. Data: 2004-01-27 11:35:52

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezu dziewczyny ale mnie nastraszylyscie.
Chyba pojde w slady Eddie i zaczne uzywac tych szczypiacych dezodoraztow :(

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-27 11:51:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-27 12:35:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Beatka* skreślił te oto słowa:

> Jezu dziewczyny ale mnie nastraszylyscie.
> Chyba pojde w slady Eddie i zaczne uzywac tych szczypiacych dezodoraztow :(

IMO nie ma powodu do paniki, nalezy tylko pamietac, zeby antyperspirantow
uzywac w dzien, a na noc dokladnie zmywac, i nie bedzie kłopotów.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-27 12:04:46

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO nie ma powodu do paniki, nalezy tylko pamietac, zeby antyperspirantow
> uzywac w dzien, a na noc dokladnie zmywac, i nie bedzie kłopotów.

Nie ma twardych dowodów na szkodliwość antyperspirantów, ale muszę przyznać,
że argument o blokowaniu ujść gruczołów potowych jakoś przemówił do mojej
wyobraźni.
Ja robię tak - antyperspirant od poniedziałku do piątku (oczywiście b.
dokładnie zmywany i nigdy nie nakładam go więcej niż raz dziennie), a w
weekendy (kiedy nie jestem w pracy i mam więcej czasu na ew. wskoczenie pod
prysznic) - tylko zwykły dezodorant (który - niestety - działa dużo gorzej).
Tak na wszelki wypadek.
LH

1. Data: 2004-01-27 14:22:51

Od: "Ula" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aluminium raczej nie jest odpowiedzialne za raka piersi juz raczej za
Alzheimera ale co do tego ostatniego nie bylo przeprowadzonych badan wiec
nadal aluminium jest powszechnie uzywane - garnki, folia alum. etc.
Hipoteza co do zwiazku aluminium z Alzheimerem opiera sie jedynie na
obserwacji ze u pacjentow z Alzheimerem dochodzi do kumulacji aluminium w
bezposrednim otoczeniu kom. nerwowych, podczas gdy i pacjentow zdrowych nic
takiego nie zachodzi.

Natomiast zwiazek, ktory ostatnio jest podejrzewany o przyspieszanie rozwoju
raka piersi to paraben i jego pochodne (metyl-paraben, etyl-paraben etc.).
Paraben zostal stwierdzony w tkance pochodzacej z nowotwora piersi. Do
pokazania zwiazku z nowotworem nalezy jeszcze zbadac stezenie tego zwiazku w
zdrowej tkance. Co jest nowego w tych badaniach to to ze zaprzeczyly one
popularnym do tej pory pogladom - ze paraben w ogole nie moze przez skore
dostac sie do organizmu.
Paraben i pochodne sa uzywane jako konserwant i sa nie tylko w dezodorantach
ale w wiekszosci kremow, balsamow szamponow .....

a dezodoranty bez aluminium i bez parabenu i w kulce sa dostepne - ale to nie
sa antyperspiranty.

1. Data: 2004-01-27 15:01:26

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje dobrego dezodoranta bez aluminium. Zalezy mi na tym żeby
polecany
> dezodorant miał delikatny zapach lub był bez zapachu oraz najlepiej w
kulce.

la roche posay Toleriane- dla wrażliwcow, bez związków aluminium,
bezzapachowy. w sztyfcie.

Papka Jadwigi...
[trochę OT] perfumy na allegro
Krem do rąk dla wspinacza