Re: dodatkowe skladniki lekow

1. Data: 2001-10-08 11:47:25

Temat: Re: dodatkowe skladniki lekow
Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość napisana przez: Krzysztofa Kierzeka:

> jak
> typu
>
> Wlasciwosci fizykochemiczne to ja znam. Chodzi mi o odddzialywanie
> farmakologiczne na organizm czlowieka. A jesli takowego nie to w jakim celo
> dodaje sie te zwiazki do lekow.

Xpost na pl.sci.farmacja. Tam najlepiej się na tym znają.

Piotrek

2. Data: 2001-10-08 16:12:42

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl> w artykule
news:3BC1924D.66629275@int.pan.wroc.pl pisze...

> Wiadomość napisana przez: Krzysztofa Kierzeka:

odpowiedzilaem na pl.sci.medycyna :))

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

3. Data: 2001-10-08 16:20:16

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i na pl.sci.chemia tez po co sie dodaje

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

4. Data: 2001-10-10 06:38:56

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

nie widziałem pierwszego posta :)))

ale sól magnezową kwasu tłuszczowego dodaje się jako środek "poślizgowy"
przy produkcji tabletek.

Masa tabletkowa lepiej się wytłacza i nie przylega to prasy.

pzdr

dar

meridia
Nowe książki