Re: domowa maseczka na wlosy

From: Aiszka <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: domowa maseczka na wlosy
Date: Sun, 28 Mar 2004 00:27:25 +0100

> a ja bylambym bardzo wdzieczna jakby mi ktos podal jakis taki sposob na
> lamiace sie koncowki. wiem sciac, ale co dalej jak one mi za chwile znowu
> sia lamia, macie jakis pomysl na wzmocnienie ??
> dzieki

Niedawno polecano serum na końcówki Avonu. Była promocja to nabyłam i juz
stosuję z dwa tygodnie regularnie codziennie po umyciu głowy. Jednak odnoszę
wrażenie, że to krótkotrwałe leczenie, jak mi się zdarza myć włosy co dwa dni
to na drugi dzień widzę porozdwajane końce (przed samym zastosowaniem
specyfiku obciełam końcówki). Ja póki co nie zachwycam się tym kosmetykiem.
Trzeba szukać dalej. Również chętnie poczytam jak ktoś ma lepszy sposób :)

Pozdrawiam :))