"domowe sposoby" na depresje

1. Data: 2003-11-27 20:23:13

Temat: Re: "domowe sposoby" na depresje
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał:
> Czy wie ktos z was czy sa jakies "domowe sposoby" na leczenie depresji i
> nerwicy depresyjnej?

Na l e c z e n i e NIE. Na "przetrwanie" tak. Ale nie podaje, bo
przeczolgiwanie sie z dnia na dzien tylko wydluzy cierpienie, rozlozy na
raty... bez konca.

Joanna

1. Data: 2003-11-28 06:53:30

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Nov 2003 16:58:55 +0100, M wrote:

> Witam Was
>
> Czy wie ktos z was czy sa jakies "domowe sposoby" na leczenie depresji i nerwicy
> depresyjnej? Jesli tak to jakie?

Takie:
http://glinki.com/?l=pTG4

> Z gory dzieki za odpowiedzi.

Ależ proszę. :)
Paweł Zioło GnuPG:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-11-29 13:17:35

Od: w...@5...it.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam Was
>
> Czy wie ktos z was czy sa jakies "domowe sposoby" na leczenie depresji i
> nerwicy depresyjnej? Jesli tak to jakie?.

Przechodzilem nerwice depresyjna. Z domowych sposobow dzialalo tylko
piwko i melisa. Ale nie jest to jednak sposob. Najepiej zadzialal dobry
terapeuta i chec wyjscia z tego.

Wieslaw

1. Data: 2003-11-30 03:44:53

Temat: Re:
Od: "darek miauu" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

M <m...@o...pl> napisał(a):

> Witam Was
>
> Czy wie ktos z was czy sa jakies "domowe sposoby" na leczenie depresji i
> nerwicy depresyjnej? Jesli tak to jakie?
>
> Z gory dzieki za odpowiedzi.

Jesli pytasz, bo chcesz pomóc sobie, to zadaj dokładnie to samo pytanie
psychoterapeucie.

Jeśli pytasz, bo chcesz pomóc komus, to najlepiej mu pomożesz wysyłając go
do psychoterapeuty.

jeśli pytasz, bo się nudzisz, to nie ma sprawy.

Darek.

1. Data: 2003-12-01 12:55:13

Od: "Iva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
czy sa jakies domowe sposoby na depresje........ moze pogadj z kims dla
ciebie bardzo bliskim co cie gryzie...nie badz sam......proponuje poczytac
cos na temat depresji......kiedys tez mialam ogomna depresje i sie tym
wyleczylam...bo zaczelam inaczej myslec i dzialac....
pozdrawiam

wybory "miss psp" re: :)
podejmowanie decyzji
bardziej psychologicze przepisy na prawo jazdy :)
Inteligencja emocjonalna
Ale namieszalem....WRRR.... (z wysylaniem) - pocalunek itd.